    Subject: Re: Płytka do przetwornicy
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
    Date: Wed, 15 Jul 2015 16:45:15 +0200

    > Można wcisnąć I wlutować. Poza tym - wszystko zależy od jakości tego

    No ale po pierwsze tu już mówimy o dodatkowych operacjach, a po drugie
    wszyscy znani mi technologowie twierdzą, że to nigdy nie jest dobry
    pomysł, tzn że poprawianie dobrego połączenia mechanicznego cyną tylko
    pogarsza parametry elektryczne złącza. Gdzieś tam nawet były opisy na
    czym to polega - ja w to wierzę, chociaż "na czuja" wydaje się to bez
    sensu. A że lutować lubię, to robię "po swojemu" - przynajmniej wiem co
    i jak ;)
    Ale gdybym miał coś takiego zrobić "na poważnie" to raczej trzymałbym
    się zaleceń technologów.

    > lutowania. Mogę opowiadać długie historie o przetwornicach sporej
    > mocy, zrobionych na laminacie 35um, gdzie całe ścieżki odparowywały i
    > to bez przekroczenia planowanych parametrów.

    No to dajesz :)
    Wiem, ja też nie mam kiedy :(

    Pozdrawiam

    DD