  • Data: 2015-07-15 16:50:23
    Temat: Re: Płytka do przetwornicy
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ale cena straszliwa :(

    Niezbyt miła, ale biorąc pod uwagę, że potrzebuję aż dwa
    takie zaciski... Pomijając, że to hobby, to ja de facto
    w prototypach siedzę, a ceny prototypowe obaj znamy...

    Zawsze zostaje mi wariant ze śrubą, IMHO niewiele odbiegający
    od możliwości tego wynalazku.

    Zdziwiło mnie w tym wszystkim tylko to, że to się chyba zmieści
    na płytce jednostronnej bez wielkich kompromisów w layoucie, choć
    z drugiej strony to nie jest pierwsza wersja tego projektu.

    I jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia: zasilacz od PC ma prądy
    i napięcia zbliżone do moich, ale nie zawiera niczego, co przypomina
    mój bank kondensatorów. A katalogowe wartości ripple current nie są
    przecież jakieś imponujące. Ja przesadzam, czy oni jadą po bandzie?

    Pozdrawiam, Piotr