eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPłyta poślizgowa w Warszawie › Re: Płyta poślizgowa w Warszawie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: "BUNIEK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Płyta poślizgowa w Warszawie
    Date: Fri, 2 Mar 2012 00:34:37 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <jip129$t0u$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <4f4ccbc5$1@news.home.net.pl> <jiii74$cod$2@node2.news.atman.pl>
    <4f4cd0bf$1@news.home.net.pl> <jiins6$j2q$1@mx1.internetia.pl>
    <4f4ce6d5$1@news.home.net.pl> <jiiv6a$2h2$1@usenet.news.interia.pl>
    <jij76p$1eg$1@inews.gazeta.pl> <jil5rl$mie$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    NNTP-Posting-Host: 89-79-141-242.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1330644873 29726 89.79.141.242 (1 Mar 2012 23:34:33
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Mar 2012 23:34:33 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <1...@i...dyndns.org.invalid>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3538.513
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2437352
    [ ukryj nagłówki ]

    >> A odgłosy w aucie z ABS`em podczas widowiskowego wypadnięcia z płyty
    >> poślizgowej bokiem
    >> nie zdradzały obecności ESP w tych autach.

    >Jakież to odgłosy?
    >nie zdradzały obecności ESP w tych autach.
    >Się kręciło kierownicą w lewo i prawo to ESP zgłupiał ;-)

    Jak już się leciało to się nie kręciło(chyba ze instruktor podciał ręcznym
    :) ) , a ESP używając pompy ABS jest dość głośny.

    >ESP z założenia przejmuje kontrolę nad ABS, sugerując się m.in. czujnikiem
    >położenia kierownicy -- było dopytać na kursie, raczej miały ESP co wynika
    >z
    >Twoich słów:
    >"(po kilku uwagach instruktora jak niedokręcanie tylko odprostowanie"

    To akurat dotyczyło typowego zachowania, czyli nie skręca to znaczy ze za
    mało skręcone, co oczywiście jest tylko odczuciem i to błędnym. I tu właśnie
    jest praktyka i działanie automatyczne aby wbrew logice odkręcić kierownice
    a nie dokręcać bo zazwyczaj już jest przekręcone i przednie kola idą bokiem.

    >Tłumaczenie "niedokręcenie tylko odprostowanie" wygląda mniej więcej tak:
    >-- masz samochód z ESP, to pokaż kierownicą gdzie chcesz jechać i nie
    >przeszkadzaj elektronice -- sugerując jej pole za rowem -- bo Cię dupa
    >zaczęła wyprzedzać. Jeśli i tak wylecisz do rowu, to znaczy, że prędkość
    >była za duża na możliwości elektroniki.

    Akurat na tej nawierzchni nie wyprzedzał tył tylko wylatywał przodem.
    Czy miały ESP nie wiem, w każdym razie działanie tego układu w avensisie
    jest dobrze słyszalne jak walczy hamulcami, a tam nie było.

    Buniek





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: