  • Data: 2016-03-29 18:50:36
    Temat: Re: Płyta indukcyjna i różnicówki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości
    On Tue, 29 Mar 2016 16:08:07 +0200, "J.F."

    >Nie wszyscy, ostatnio kupowałem piecozmywarkę Candy i sam ją
    >podłączyłem. Po tygodniu musiałem coś reklamować na gwarancji,
    >przyszedł serwisant i nie pytał kto instalował. I nowe widzę w
    >gwarancji takiego wymogu.

    Moze wystarczy wetknac wtyczke do gniazdka, to i nie ma "instalacji"
    Zobacz cos wiekszej mocy - niestety, instrukcja do plyty konczy sie
    bledem gdzies w candy.it.
    Ale jak moga dobra instrukcje zrobic, jesli nawet nie potrafia mocy
    podac.

    http://www.candy.pl/pl/produkty/gotowanie/plyty-grze
    jne/-/catalog/1530921/cfid-36-wifi

    (ps. plyta z wifi ? Ki czort ...)

    J.

    PS. ale od tego sie udalo sciagnac instrukcje
    http://www.candy.pl/pl/produkty/gotowanie/duo/-/cata
    log/1530981/duo-609-x
    ... no tak, to sie z kolei nie daje skopiowac tekst z poczatku 84
    strony