  • Data: 2016-03-29 21:05:15
    Temat: Re: Płyta indukcyjna i różnicówki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz K. Ładziak" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    J.F. pisze:
> [...]
    > :-)A

    >Jarku, myk w tym jedynie że trójfazowy ogrzewacz 15 kW potrzebuje na
    >fazę obwód 25 A. Trójfazowy UPS z wyjściem 15 kVA potrzebuje na każdą
    >z faz obwód 63 A - co jest dosyć trudno wytłumaczyć prostemu
    >elektrykowi.
    >A czemu? A temu, że bypass jest realizowany z jednej fazy (czyli całe
    >15kVA ląduje na jednej fazie) oraz, w trybie online, w sytuacji
    >zaniku kolejnych faz UPS do upadłego będzie bronił się przed
    >przejściem na zasilanie bateryjne - póki ma choć jedną fazę to będzie

    A, to wszystko tlumaczy.

    >Zwłoczne 3x63 A na wejściu ups-a a w skrzynce przed budynkiem
    >mini-BM-y 32A...

    A to nie wiem czy to dobra kombinacja.
    Wszak nie wystarczy zmienic BM, jeszcze wewnetrzna instalacja musi te
    63A wytrzymac.

    P.S. jak to w srodku zrobione - trzy transformatory/przetwornice
    zasilajace na 230V ?
    Bo naturalny sie raczej wydaje mostek 3f - ale on na 1f nie pojdzie.

    J.