  • Data: 2016-03-27 11:14:14
    Temat: Re: Płyta indukcyjna i różnicówki
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-27 o 06:46, Dariusz K. Ładziak pisze:

    > A co ci szkodzi przewód środkowy w sieci IT?

    Nie chce mi się szukać po literaturze, ale na pewno jest *zalecenie*,
    żeby przewodu środkowego nie stosować.

    Myślę, że to nie jest problem z takim, czy innym uziemieniem, tylko z
    tym, co się stanie, jak przewód środkowy się przerwie (możliwy wzrost
    napięcia dla odbiorników, do wartości grożącej awarią, pożarem itp.).