  • Data: 2016-03-28 22:37:05
    Temat: Re: Płyta indukcyjna i różnicówki
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-28 o 19:23, Dariusz K. Ładziak pisze:

    > Nie rozumiem do czego zmierzasz?
    >
    > Jak się daje zasilanie z dwóch faz i uwspólniony zacisk N to się go
    > opisane jako N, ile by śrub nie dać. Nie N1 i N2. Dalej - w schemacie
    > podłączenia w instrukcji dokładnie się opisuje co i jak. Jeszcze dalej -
    > w porządnej DTR-ce instrukcja użytkowania i instrukcja instalacji to
    > jakby ciut oddzielne części - i w tej drugiej powinny (pytanie czy są -
    > bo tak jak dureń może konstruować, tak też dureń instrukcję pisać)
    > podane minimalne przekroje kabli przyłączeniowych i wartości prądu
> [...]

    Prawdziwy mężczyzna nie czyta instrukcji.
    To raz.
    Stąd masz pewnie dwa druty na N :)

    A dwa, w instrukcji i gwarancji jest "Urządzenie powinno być
    zainstalowane przez wykwalifikowanego technika, znającego
    obowiązujące przepisy w zakresie bezpieczeństwa i właściwego instalowania"

    Więc ja nie widzę problemu.
    Są dwa druty i w pierwszym przypadku prawdziwy mężczyzna podłączy 2x
    2,5mm2 jak na rysunku, a w drugim monter sprawdzi co i jak.

    --
    Irokez