  • Data: 2021-07-22 14:45:39
    Temat: Re: Płyta + CPU +2x ethernet 1Gb, mała
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako heby <h...@p...onet.pl>
    w artykule <news:sdb08n$fnk$1@dont-email.me> pisze:

    > Zakładasz błędnie, że jestem kolejnym dupkiem z okolic "znajdźcie mi".
    > Otóż, dla Twojej wiadomości, ruszyłem tą dupę niezliczoną ilosc razy,
    > nie tylko googlując, ale i praktycznie testujac wszelaki sprzęt *ZANIM*
    > zapytałem.

    Jesteś dupkiem, który przyszedł pomarudzić, jak przystało na starego
    zgreda. Zachowujesz się jak nagorszy lamer, który przez 20 lat nic się nie
    zmienił.

    Gdybyś naprawdę chciał pomocy, to już na samym początku wyliczyłbyś
    sprzęt, którego nie zaakceptowałeś i podał jego krótką ocenę. Zamiast tego
    opieprzasz ludzi za dobre chęci.

    http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html#b
    eprecise
    http://rtfm.killfile.pl/#precyzja
    http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html#e
    xplicit
    http://rtfm.killfile.pl/#precyzja1
    http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html#n
    ot_losing
    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    Dotarło czy mam użyć bardziej dosadnych słów, Sebuś?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)