  • Data: 2011-12-07 15:41:13
    Temat: Re: Płyta ABIT AN8 Ultra - trudno uruchomić kompa
    Od: rex <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest wr cz podr cznikowy przyk ad  zdychaj cego zasilacza. IMHO,
    > oczywi cie.

    Zasilacz mam dość dobry: be quiet! Pure Power L7 300W. Jest to
    zasilacz z wszelkiej maści zabezpieczeniami: zabezpiecenie
    przeciwprzepięciowe, przeciwprzeciążeniowe, zwarciowe itd.
    Do tego zasilacz nie jest mocno obciążony. Komputer pobiera nie więcej
    niż 100 W w czasie pracy, w trakcie ładowania systemu max. 130 W
    (sprawdzałem miernikiem).
    Więc zasilacza bym nie podejrzewał o awarię, tym bardziej, że mam go
    dopiero od ok. roku.