eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPłyn hamulcowy - hondaRe: Płyn hamulcowy - honda
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Płyn hamulcowy - honda
    Date: Tue, 20 Apr 2010 08:47:10 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <h...@p...onet.pl>
    References: <h...@p...onet.pl> <hqibd1$7ei$1@mx1.internetia.pl>
    <h...@p...onet.pl>
    <4bccb7ff$0$2592$65785112@news.neostrada.pl>
    <4bccb8a9$0$2594$65785112@news.neostrada.pl>
    <hqiil5$d5h$1@mx1.internetia.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hqijr7$evn$1@mx1.internetia.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hqk92i$jqs$1@inews.gazeta.pl> <h...@p...onet.pl>
    <o...@k...swps.edu.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: gw.petrovend.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1271771214 1733 204.248.56.195 (20 Apr 2010 13:46:54 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Apr 2010 13:46:54 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <o...@k...swps.edu.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2274039
    [ ukryj nagłówki ]

    "Sebastian Sawicki" <f...@s...edu.pl> wrote in message
    news:oim0a7-1pl.ln1@kerber0.swps.edu.pl...
    > Pszemol said the following on 20.04.2010 15:20:
    >> Jak Ty byś to zrobił?
    >
    > One mieszaja sie, ale nie tak szybko.
    > Przewaznie stary jest juz ciemny i czesto nieprzezroczysty.
    > Jak odpowietrzasz samodzielnie, czyli za pomoca wezyka
    > i sloika to doskonale widac, kiedy do zacisku dojdzie nowy plyn.

    Ja Cię rozumiem...
    Nie ma problemu i tak pewnie zrobiłbym w polonezie :-)

    Zapominasz jednak o pewnym szczególe... przewody
    hamulcowe w samochodzie z ABS nie biegną tylko od
    master cylinder do zacisków ale też do systemu ABS,
    tych przewodów nie wypłuczesz, tam zostanie DOT3. Są
    jeszcze auta Hondy z systemem VSA ("vehicle stability assist),
    i ten system też ma 4 przewody wypełnione płynem DOT3.

    Jeśli prawdą jest, że mieszanie DOT3 i DOT4 jest szkodliwe
    i robi się zupka, to nie bardzo sobie wyobrażam sens wymiany
    DOT3 na DOT4 bez rozkręcania wszystkiego i przepłukania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: