-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Płyn hamulcowy - honda
Date: Tue, 20 Apr 2010 08:47:10 -0500
Organization: http://onet.pl
Lines: 24
Message-ID: <h...@p...onet.pl>
References: <h...@p...onet.pl> <hqibd1$7ei$1@mx1.internetia.pl>
<h...@p...onet.pl>
<4bccb7ff$0$2592$65785112@news.neostrada.pl>
<4bccb8a9$0$2594$65785112@news.neostrada.pl>
<hqiil5$d5h$1@mx1.internetia.pl> <h...@p...onet.pl>
<hqijr7$evn$1@mx1.internetia.pl> <h...@p...onet.pl>
<hqk92i$jqs$1@inews.gazeta.pl> <h...@p...onet.pl>
<o...@k...swps.edu.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: gw.petrovend.com
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1271771214 1733 204.248.56.195 (20 Apr 2010 13:46:54 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Apr 2010 13:46:54 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <o...@k...swps.edu.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2274039
[ ukryj nagłówki ]"Sebastian Sawicki" <f...@s...edu.pl> wrote in message
news:oim0a7-1pl.ln1@kerber0.swps.edu.pl...
> Pszemol said the following on 20.04.2010 15:20:
>> Jak Ty byś to zrobił?
>
> One mieszaja sie, ale nie tak szybko.
> Przewaznie stary jest juz ciemny i czesto nieprzezroczysty.
> Jak odpowietrzasz samodzielnie, czyli za pomoca wezyka
> i sloika to doskonale widac, kiedy do zacisku dojdzie nowy plyn.
Ja Cię rozumiem...
Nie ma problemu i tak pewnie zrobiłbym w polonezie :-)
Zapominasz jednak o pewnym szczególe... przewody
hamulcowe w samochodzie z ABS nie biegną tylko od
master cylinder do zacisków ale też do systemu ABS,
tych przewodów nie wypłuczesz, tam zostanie DOT3. Są
jeszcze auta Hondy z systemem VSA ("vehicle stability assist),
i ten system też ma 4 przewody wypełnione płynem DOT3.
Jeśli prawdą jest, że mieszanie DOT3 i DOT4 jest szkodliwe
i robi się zupka, to nie bardzo sobie wyobrażam sens wymiany
DOT3 na DOT4 bez rozkręcania wszystkiego i przepłukania.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.04.10 15:52 WS
- 20.04.10 16:06 Pszemol
- 20.04.10 17:32 Adam Adamaszek
- 20.04.10 19:40 kml
- 20.04.10 20:58 J.F.
- 20.04.10 20:57 Pszemol
- 20.04.10 21:01 Pszemol
- 20.04.10 21:24 kml
- 20.04.10 21:24 Pszemol
- 20.04.10 21:41 Pszemol
- 20.04.10 22:30 kml
- 20.04.10 22:38 Przembo
- 20.04.10 23:07 Pszemol
- 20.04.10 23:05 Pszemol
- 20.04.10 23:18 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=