  • 1. Data: 2013-02-25 17:35:00
    Temat: Płyn hamulcowy - co ile wymieniacie
    Od: Pawel Gerber <g...@g...com>

    Co ile wymieniacie płyn hamulcowy ??
    Ile kosztuje taka wymiana??

  • 2. Data: 2013-02-25 17:46:33
    Temat: Re: Płyn hamulcowy - co ile wymieniacie
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Pawel Gerber" <g...@g...com> wrote in message
    news:kgg3rh$sag$1@news.task.gda.pl...
    > Co ile wymieniacie płyn hamulcowy ??

    A to się wymienia??

    ;)

    Co wymianę klocków - swoje odpowietrzam długo i rzęsiście.

    > Ile kosztuje taka wymiana??

    Tyle co sam płyn + jakieś 10 minut.

  • 3. Data: 2013-02-26 09:19:54
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Hants nabazgrał(a):

    > A to się wymienia??
    > ;)
    > Co wymianę klocków - swoje odpowietrzam długo i rzęsiście.
    > Tyle co sam płyn + jakieś 10 minut.

    Mi przy okazji wymiany klocków wymienili za 20zł (płyn ich)

  • 4. Data: 2013-02-26 10:56:56
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-02-26 09:19, Chris pisze:
    > Hants nabazgrał(a):

    > Mi przy okazji wymiany klocków wymienili za 20zł (płyn ich)

    to cie chyba oklamali, bo sam plyn kosztuje wiecej niz 20zl.

  • 5. Data: 2013-02-26 11:04:46
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 26 Lut, 10:56, "h.w.d.p." <h...@i...yfd> wrote:

    > to cie chyba oklamali, bo sam plyn kosztuje wiecej niz 20zl.

    DOT-4 w detalu to ponizej 20PLN/litr (powiedzmy 18-22), a np. do mojej
    astry F ~pol litra wchodzi

    WS

  • 6. Data: 2013-02-26 11:06:16
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    h.w.d.p. nabazgrał(a):

    > to cie chyba oklamali, bo sam plyn kosztuje wiecej niz 20zl.

    Po pierwsze nie wlewasz całej butli, po drugie warsztat znajomego więc przy
    okazji mi wymieni :)

  • 7. Data: 2013-02-26 11:14:01
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Po pierwsze nie wlewasz całej butli, po drugie warsztat znajomego więc
    > przy okazji mi wymieni :)

    no nie wiem. ja przelewam przynajmniej 1 cala butelke. no chyba ze
    odsysales, wiec lipa nie wymiana.

  • 8. Data: 2013-02-26 11:27:33
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    h.w.d.p. nabazgrał(a):

    > no nie wiem. ja przelewam przynajmniej 1 cala butelke. no chyba ze
    > odsysales, wiec lipa nie wymiana.

    Nie weszłą cała, poza tym warsztaty nie kupują w detalu tylko w cenach
    hurtowych.
    Druga sprawa że i tak wzieli kasę za wymianę tarcz i klocków (przód/tył)
    więc swoje zarobili.

  • 9. Data: 2013-02-26 14:34:51
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-25 17:35, Pawel Gerber pisze:
    > Co ile wymieniacie płyn hamulcowy ??
    > Ile kosztuje taka wymiana??

    Co dwa lata, chyba że strasznie upalasz te hamulce to odpowiedni częściej.

    Lewis