  • Data: 2009-05-13 21:47:03
    Temat: Re: PlusGSM - dla nich paszport to nie dowód tożsamości :/
    Od: "art_noise" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja się dziwię, że do kupienia aktywacji dla spółki z o.o. używa się
    > dowodu
    > osobistego. Dokumenty firmy nie były wymagane a tylko dowód osobisty?
    > Która to była aktywacja, pierwsza czy kolejna?

    Pierwsza przeze mnie, wczesniej byla aktywacja ktora przeprowadzil
    viceprezes legitymujacy sie DO

    > I w końcu jesteś przedstawicielem spółki czy jej prezesem? Pytam, bo jeśli
    > tej dziewczynie w salonie opowiadałeś swoją historię w taki sposób jak nam
    > tutaj, to może się wykręciła w obawie o nieopłacane później rachunki,
    > itp.? Prewencja jest tańsza niż windykacja.

    prezesem czyli jej przedstawicielem. przedstawicielami sp. z o.o. moze byc
    prezes, viceprezes albo prokurenci, oraz oczywiscie osoby przez nich
    upoważnione (z uwzględniem zapisow w KRS co do wysokosci prezentowania sp. z
    o.o. glownie chodzi o kwoty umow).
    Dziewczyna w punkcie naprawde byla kumata i wiedziala gdzie zajrzec do KRSu
    i chciala pomoc. (do tego była ładna ;)

    > Niemiec.

    To jesli prezesem jest niemiec to nie moze kupic na sp. z o.o. w polkomtelu
    telefonu bo nie ma DO

    > I jeszcze na koniec: kiedyś chciałem załatwić w punkcie sprzedaży Plusa
    > przeniesienie numeru z TT do S+. Kobitce tak się nie chciało tego robić,
    > że gotowa była napisać oświadczenie, iż ona (jako punkt sprzedaży) nie ma
    > uprawnień aby tego dokonać.

    Poszla na latwizne i cie olala. Z tym tez trzeba walczyc tak uwazam.

    Pozdrawiam
    Art_noise