  • Data: 2009-05-13 21:39:05
    Temat: Re: PlusGSM - dla nich paszport to nie dowód tożsamości :/
    Od: "Maciek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "art_noise" <a...@w...pl> napisał
    > Mozliwe, ale... Aktywacja była kupowana na spolke z o.o. ktora sama w
    > sobie jest podmiotem prawnym. Ja jestem tylko jej przedstawicielem, wiec
    > po co im moj adres zamieszkania?

    A ja się dziwię, że do kupienia aktywacji dla spółki z o.o. używa się dowodu
    osobistego. Dokumenty firmy nie były wymagane a tylko dowód osobisty? Która
    to była aktywacja, pierwsza czy kolejna?
    I w końcu jesteś przedstawicielem spółki czy jej prezesem? Pytam, bo jeśli
    tej dziewczynie w salonie opowiadałeś swoją historię w taki sposób jak nam
    tutaj, to może się wykręciła w obawie o nieopłacane później rachunki, itp.?
    Prewencja jest tańsza niż windykacja.

    > I jeszcze jedna kwestia, wyobrazmy sobie ze prezesem spolki jest np.
    > niemiec. I co? Nie kupi na spolke telefonu w polkomtelu. Paranoja

    Niemiec.

    I jeszcze na koniec: kiedyś chciałem załatwić w punkcie sprzedaży Plusa
    przeniesienie numeru z TT do S+. Kobitce tak się nie chciało tego robić, że
    gotowa była napisać oświadczenie, iż ona (jako punkt sprzedaży) nie ma
    uprawnień aby tego dokonać.

    M.