    From: tyran <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PlusGSM - abonament
    Date: Fri, 20 Jul 2012 13:30:52 +0200

    tyran <t...@o...pl> wrote:

    > Witam
    >
    > Jakis czas temu szukalem/pytalem o abonament jaki wybrac
    > najkorzystniejszy. Jestem wlasnie po rozmowie z konsultantem,
    > dostalem nawet sms-a do potwierdzenia z nowa oferta:
    > - telefon firmowy, ale jest mozliwosc wziecia taryfy indywidualnej
    > - taryfa rozmowna, w ramach przedluzenia dostalem:
    > a) 100min zamiennie na 100smsow co miesiąc do wszystkich
    > b) 75min co miesiąc do wszystkich
    > c) 600mmsów (kto tyle wysyla?)
    > d) 5 numerów darmowych do plusa lub na stacjonarne (na tym mi bardzo
    > zalezalo)
> [...]

    A jednak g...no za przeproszeniem. Zalaczalem drazyc temat bo cos mi
    nie pasowalo w odebranym smsie, ktory nalezy odeslac jesli sie
    zgadzam na umowe:
    "Oferujemy Ci promocje ZOSTANMY RAZEM - Dodatkowy pakiet 75 minut na
    polaczenia do wszystkich sieci krajowych.; Taryfa rozmowna 39,90
    zawiera bezplatny pakiet internetowy 100MB na probe przez dwa okresy
    rozliczeniowe oraz pakiet 100 minut na polaczenia do wszystkich sieci
    krajowych, z umowa na 12 miesiecy., umowa na czas oznaczony 12
    miesiecy, kara umowna za rozwiazanie umowy 1800pln. Jezeli
    akceptujesz odeslij sms o tresci TAK .... bla bla bla".

    Jak widac nic tu nie ma o 5 numerach darmowych, wiec telefon do BOKu
    wczoraj z pytaniem, ze nic o tym nie ma, ze w regulaminie rozmownej
    rowniez nie ma .. no i pan nie potrafil znalezc w regulaminie, ale u
    siebie mial napsiane i zapewnial mnie, ze te 5 numerow jest dostepne.
    No ok .. mysle, ale dzisiaj znow cos mnie tknelo .. zadzwonilem i sie
    okazuje, ze nie .. 5 numerow nie ma. No ja pier.... czy w tym kraju
    nie moze byc normalnie?! Chyba rzeczywiscie przejde do innej sieci,
    gdzie otrzymam wiecej ...

    --
    tyran