  • Data: 2009-10-05 17:48:45
    Temat: Re: [PlusGSM] Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!
    Od: "Andre NH" <a...@A...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uczyniłem tak jak podpowiedział kolega Chris, po czym dostałem SMS-a
    > zwrotnego informującego, że już nie będę otrzymywał tego rodzaju SMS-ów.
    > Zobaczymy... Odezwę się wieczorkiem.

    Dzisiaj przyszly mi trzy: Jeden z podziekowaniami, ze zapisalem sie do
    loterii (a wyslalem tylko SMS-a wypisujacego sie z bazy marketingowej),
    drugi z listą kodów do darmowego CZASOUMILACZA w nagrode, za zapisanie się,
    a trzeci SMS to po prostu to, co mi przychodzilo przed wypisaniem się, czyli
    czysty message-loteria.

    Andre