  • Data: 2009-11-12 15:14:43
    Temat: Re: Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!
    Od: Genowefa Gienia <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Paź, 22:38, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > http://loteriaplusa.pl/Regulamin_Loteria_Plusa.pdf
    >
    > "§ 3 pkt 18.
    > W przypadku, gdy Uczestnik nie jest zainteresowany otrzymywaniem
    > wiadomości SMS od Organizatora może wysłać, na odpłatny numer 7410 lub
    > na bezpłatny numer 8010 wiadomość SMS o treści STOP. Wysłanie
    > wiadomości SMS o takiej treści skutkuje zaprzestaniem wysyłania
    > dodatkowych informacji przez Organizatora, w tym wiadomości SMS
    > opisanych w punkcie 8 niniejszego paragrafu, chyba, że Uczestnik
    > ponownie przystąpi do udziału w Loterii."
    >
    > --
> [...]

    Okey. Wszystko pięknie, tylko jest jedno małe ale... powiedz mi proszę
    czy otrzymałeś regulamin do wglądu przed przysłaniem Ci wiadomości
    marketingowo-loteryjnego z 7410. Jeżeli otrzymałeś, to jesteś
    szczęśliwcem. Ja np.nie otrzymałam.
    No, ale dziękuję za podpowiedź nr tel. pod którym to mogę zastopować
    tę lawinę - "loterię uszczęśliwiającą mnie wielką wygraną" czyli 8010.
    Na razie pomogło. Na jak długo?
    Pozdrawiam.
    Łodzianka