  • Data: 2010-06-28 07:29:54
    Temat: Re: Plus GSM rżnie nas na transmisji danych.
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:i09i78$7mc$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    > Bo Tobie sesji nie rozłącza. Ale gdybyś znajdował się w trudniejszej
    > lokalizacji mógłbyś nie mieć żadnej szansy na utrzymanie sesji.

    > Więc mówię, że nie wszystko choć oczywiste jest, że szybkie kończenie
    > sesji wynikające z ustawień telefonu taki skutek powoduje, ale też zauważ,
    > że dla sporadycznego korzystania utrzymywanie sesji jest generalnie
    > niecelowe.

    Ale Autor wątku jednoznacznie napisał że chodzi o sprawdzanie poczty
    wielokrotnie w ciągu dnia.I że za każdym razem zamykana jest sesja. Pewnie
    na takiej samej zasadzie postępuje z innymi aplikacjami korzystającymi z
    transmisji danych. Ja uważam to za oczywisty powód możliwości wygenerowania
    rachunków po 150 zł o którym tez On wspomniał.
    Wiadomo że sa osoby w "trudniejszej" sytuacji o której mówisz. W takich
    przypadkach gdzie rozłacza sie połaczenie GPRS szukałbym innego operatora,
    może innego telefonu, a jeśli nie to wyższe pakiety iPlus. Natomiast na
    pewno nie miałbym pretensji do świata i nie czyniłbym krucjaty po znajomych
    z racji niewiedzy co się podpisywało za umowę i racji błędnej konfiguracji
    telefonu.

    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5232
    (20100627) __________