    From: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Plonocy motocykl na ulicy
    Date: Wed, 25 May 2011 08:01:08 +0200

    Siemka

    "Grzybol"
    ***Przykład: wchodzę do urzędu.
    Urzędnik to łepek około 25 lat. Zachowanie jak za starej komuny:
    pierdoli petenta, żre kanapkę, chamsko się odzywa itp.

    Zyjemy w innym swiecie - gleboko Ci wspolczuje.
    Przyklad: wydzial komunikacji Wolomin
    wykonuje telefon godzina 8.00 - podaje pesel, urzedniczka pyta kiedy chce
    zalatwic sprawe (rejestracja poj).
    Mowie chcialbym dzis,
    urzedniczka mozliwe godziny umowienia to: ....
    prosze na 9.15
    OK
    Przyjezdzam 9.10 biore numerek
    wchodze na sale
    9.15 jestem przy okienku
    9,20 robie darmowe xsero potrzebnych dokumentow
    9,22 place w kasie
    9,25 urzedniczka pokazuje jakie ma tablice - czy chce jakis nr rej???
    9,30 wychodze po zalatwieniu sprawy

    *** odpornosc policji na korupcje
    W to NIGDY nie uwierzę... Sam pewnie nie wierzysz.

    Wierze,
    nie zaplacilem mandatu od jakis 5-6 lat pomimo ze dwa lub trzy razy mnie
    zlapali - ostatnio wyliczyli mi chyba 12 pkt i jakies 1200 pln.
    Uprzedzajac odpowiedz - nie zrobilem im laski (bo malo atrakcyjny raczej
    jestem) nie dalem lapowy...pogadalismy i rozjechalismy sie kazdy w swoja
    strone. Jak czlowiek z czlowiekiem
    Byc moze to ten siwy lep...

    *** W socjaliźmie się wychowałem. Żyłem w tej jebanej biedzie. Byłem
    > indoktrynowany, inwigilowany, tumaniony, głodzony i chuj wie co jeszcze.

    Rowniez wspolczuje, moze stad Twoje frustracje???
    Tez sie wychowalem w tym ustroju, starzy nie byli w partii, rodzina
    wielodzietna wiec nie przelewalo sie. Mialem szczescie ze bylem najstarszy -
    nie chodzilem w ciuchach po kims...

    Ale nikt mnie nie indoktrynowal, a jesli probowal to momentalnie byl
    obiektem zartow i dobrej zabawy, za to juz w lepszej polsce bylem na
    spotkaniu piramidki finansowej, potem na spotkaniu milosnikow Zeptera, potem
    na konferencji firmowej - ojojoj jak tam mi pupke przygotowywali do
    penetracji...te zlote okulary i rolexy

    Inwigilowal mnie moj dzielnicowy jak w wieku 9 lat jezdzilem komarkiem a po
    skonczeniu 12 lat WFM 125. Jego interwencje konczyly sie spuszczeniem
    powietrza z kol a i raz mnie opierdolil jak zajebalem dropsy z supersamu
    (kosztowaly 1 ZL).
    Dzis za te zbrodnie pierdzial bym w dybach albo jak sad bylby laskawy
    mialbym zawiasy.

    Co do glodu to pomimo ze w sklepach nie bylo za rozowo to nie slyszalem zeby
    potrzebne byly akcje typu "posilek dla dziecka" bo jakis tam procent
    dzieciakow chodzi do szkoly glodny bez sniadania...na ktorych to akcjach
    gruba kase robia fundacje polasty i inne chuje muje.
    Byly za to sniadania i obiady w szkolnej stolowce - wiadomo nie rarytasy ale
    zawsze.

    *** Nie tęsknię za tym. Nie ma tam NIC co byłoby dobre. Ci którzy wspominają
    czułością te czasy, to albo skurwysyny
    komuchy-mordercy-skurwysyny-aparatczyki, albo ludzie, którzy tak naprawdę
    tęsknią za swoim dzieciństwem. W sensie takim, że czas spierdala i woleliby
    być teraz młodzi i piękni, nawet kosztem życia w komunie, niż być starymi
    dziadami takimi ja my, z perspektywą rychłej kaplicy...

    Super komuchem nie bylem - choc bywalem na spotkaniach z ORMO z racji zawodu
    ale to juz u schylku tej organizacji a mlodosc w komunie wspominam
    zajebiscie - dzieki "komunistycznemu" ZHP zeglowalem po baltyku i morzu
    polnocnym, jezdzilismy regularnie z rodzenstwem na kolonie i obozy, czesto
    do osrodkow ZSMP n.p. Mierki kolo Olsztynka - dzis wysylac core na oboz
    konny mocne licze kase, a moi rodzice mieli nas czterech. Bywalem na obozach
    wedrownych - gdzie w tamtych siermieznych czasach spalismy na Omegach i
    przez 20 dni jedlismy tylko mielonke z puszki bo to udalo sie zalatwic do
    zarcia i nikt nie narzekal. W zimie regularnie bywalem w gorach na nartach,
    nawet w Zakopanym :). Choc wolalem Szczawnice gdzie mieszkalismy w
    schronisku ktore sami ogrzewalismy, robilismy zarlo i spalismy kolektywnie w
    jednej sali.
    Trenowalem na hokej Torwarze, Lekka na Skrze, plywanie w Palacu
    Mlodziezy...nikt nie pytal o kase, trenerzy szukali talentow.
    Majac 8 lat sam jezdzilem kolejka WKD z Pruszkowa do Wawy na zajecia - nikt
    mnie nie zamordowal nie zgwalcil nie porwal. Ba nawet dziewictwo stracilem
    nieco pozniej za wlasna zgoda...
    Jak czasy sie zmienialy nie raz zaliczylem gume na plecach za plakaty i
    ulotki.

    Dzis zapierdalam zeby miec wiecej, wiecej, wiecej - a system zabral
    prawdziwy sens.
    Kiedys bralem 50 pln i jechalem na mazury z plecakiem - na miesiac...czesto
    wracajac na gape PKP do Wawy.
    Teraz zapierdalam dla Stoenu, PGNIG, Orlenu, Banku, Ery etc...na nowe biale
    zeby dla ich prezesow

    Link do fot z 59 dalem po to zebys spojrzal na ludzi - zwykla ulice tamtych
    lat - to nie sa ustawiane foty.

    Sorka za off
    Milego Dnia

    --