  • Data: 2011-05-25 06:49:04
    Temat: Re: Plonocy motocykl na ulicy
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    *** "Grzybol"
    Przytne lekko bo długo.

    Ciesze sie

    ***To o czym piszesz to zwykła tęknota do lat
    dzieciństwa. Nic więcej. Nawet gdy było chujowo, to pamięta się tylko to
    dobre, bo to kojarzy się z młodością. Taka pamięć wybiórcza, to normalne.

    Pisze ze dzis nie przezylbym tego - ani moje dzieci bo mnie na to nie byloby
    stac pomimo ze glodu nie cierpie.
    Pamiec dziala wybiorczo - rajt ale pamietam tez ze jako jedyny w szkole
    podstawowej i sredniej przeczytalem wszystkie lektury a z polaka mialem
    zawsze trojczyne - bo mnie nauczycielka nie lubila.
    Wiec i zle rzeczy pamietam.:)

    *** To były chujowe czasy mordów, tortur i niszczenia ludzi. W tym
    wszystkim ułamek procenta to to o czym piszesz - namiastka normalności w
    obozie koncentracyjnym.

    Hahaha...dzis te sprawy zalatwia sie w bialych rekawiczkach przez Media,
    Sanepid, ZUS, US na pozomie kraju a przez UE czy NATO na poziomie
    globalnym...
    Niszczy sie majatki, lamie ludzi dokladnie jak wtedy - pro publico bono.
    Wpierdala sie na lata do aresztow wydobywczych - potem MY placimy
    odszkodowania.

    ***Nie wierzę, że wspomniasz to dobrze. Zapytaj swojego dziadka jeśli
    jeszcse żyje o czasy jego młodości z
    przed wojny. Pomimo, że był głód, nędza i skurwysyństwo opowie Ci same
    fajne
    historyjki, z łezką w oku i tęskonotą za młodością...

    Nie pogadam - ukraincy zamordowali

    --
    Tytus
    żółta motorynka

    P.S. Na tamta strone sie nie wybieram jak narazie...
    ale martwi mnie to ktora strone dryfuje swiat...