  • Data: 2011-05-25 16:53:02
    Temat: Re: Plonocy motocykl na ulicy
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25.05.2011 Grzybol <g...@w...pl> napisał/a:

    > A wracając do meritum: wątkotwórca podał link do filmu i wyraził zdziwienie,
    > dlaczego dopiero 11 człowiek się zatrzymał i podał GAŚNICĘ. Chodzi o gaśnicę
    > i motywy dla których ją się poda gaszącemu pojazd lub nie. Napisałem bardzo
    > prosto od czego jest to uzależnione i jak sporo ludzi myśli i podchodzi to
    > tego tematu. Zamiast wszyscy pierdolić w tym wątku o dupie maryny i o tym
    > czy prawo nakazuje ratować życie, mienie itd itp, może napiszcie parę postów
    > na temat gaśnicy...

    Nie sądzę żeby wielu, przejeżdżając obok palącego się pojazdu, myślało tylko
    o ochronie własnej gaśnicy. Tym bardziej że jest to produkt o jakiejś tam
    trwałości i tak czy inaczej trzeba co jakiś czas za nią płacić.

    Myślę że większość omijających ma w dupie to że komuś się dzieje krzywda,
    taka czy inna, byle nie ich własna. Im się śpieszy, a od pomocy w takich
    wypadkach są przecież odpowiednie służby. Większość niestety nie zdobędzie
    się na refleksję że i im się może niefart przytrafić.

    A odnośnie tego komu, kiedy, i jak pomagać, to masz rację że sam oceniam
    według własnych kryteriów. Każdy musi sam ocenić czy wystarczy wysłać SMS,
    kupić proszek z naklejką, dać "odprowadzić" wózek żulowi, czy ruszyć dupę
    widząc kogoś w potrzebie, by móc pomyśleć że jest się takim zajebistym.

    --
    kakmaratgmaildotcom