  • 1. Data: 2009-03-18 08:51:42
    Temat: Plener w Pszczynie
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    W najbliższy weekend (piatek-sobota) organizuje dla grupki zapalencow ze
    Slaskiego Towarzystwa Fotograficznego miniplener fotograficzny w
    Pszczynie. W planie przyjazd w piatek, wieczorne dyskusje o fotografii
    przy piwie, w sobote wstajemy raniutko i o 10.00 spotykamy się na rynku.
    Zapraszam do przylaczania sie. Nocleg pt/sb mozna zarezerwować tu:

    http://www.pttk-pszczyna.emeteor.pl/

    Mozna tez dolaczyc do naszych spotkan w przyszlosci.

    http://www.waldek.sewera.pl/stf.htm

    W razie pytan prosze pisac na maila.

    Waldek.

    --

    www.waldek.sewera.pl

  • 2. Data: 2009-03-18 09:16:49
    Temat: Re: Plener w Pszczynie
    Od: bans <g...@o...pl>

    Waldemarrr pisze:

    > W planie przyjazd w piatek, wieczorne dyskusje o fotografii
    > przy piwie,

    A gdzie to piwo? Muzyczna, K2, Warka, Edynburg, Bugsy? To może dołączę.

    Polecam Muzyczną, vis-a-vis zamku. No, chyba że wolicie bardziej
    kameralne klimaty to Telemann w zamkowej Bramie Wybrańców (naleśniki
    mają dobre), tyle że wcześnie go zamykają.

    > w sobote wstajemy raniutko i o 10.00 spotykamy się na rynku.

    O 10 to jest rano? Godzinę po wschodzie do parku marsz! ;)

    PS. A przy okazji - zdaje się, że mamy wspólnych znajomych.

    --
    bans

  • 3. Data: 2009-03-18 09:33:05
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > A gdzie to piwo? Muzyczna, K2, Warka, Edynburg, Bugsy? To może dołączę.

    No wlasnie potrzebujemy kogos, kto potrafi polecic dobre miejsce i
    przylaczyc sie, bo wprawdzie mamy swietnych grupowiczow z Pszczyny to
    jednak chyba malo zorientowanych w temacie knajpianym. Moze wiec wlasnie
    ta muzyczna?

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 4. Data: 2009-03-18 09:38:19
    Od: bans <g...@o...pl>

    Waldemarrr pisze:

    > Moze wiec wlasnie
    > ta muzyczna?

    http://www.galeriamuzyczna.pl/

    Tyle że może lepiej zadzwonić i zarezerwować lożę lub stolik, bo w
    piątek może być ciasno. I głośno.

    Bardziej kameralnie, zdecydowanie luźniej i ciszej jest tu:

    http://www.utelemanna.pl/

    Tyle że zamykają chyba o 21.00 albo 22.00.

    Oprócz tego knajp tam sporo jak na taka mieścinę i o różnym standardzie,
    więc coś znajdziecie.

    --
    bans

  • 5. Data: 2009-03-18 10:00:02
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > http://www.galeriamuzyczna.pl/
    >
    > Tyle że może lepiej zadzwonić i zarezerwować lożę lub stolik, bo w
    > piątek może być ciasno. I głośno.

    Dzięki. Spróbuję zarezerwowac jesli rezerwacja jest bezplatna.

    A tak przy okazji pytanie fotograficzne.
    Chcialbym sie nauczyc robic takie panoramki na stronkach www jak na tej
    wskazanej. Czy ktos podpowie jakie oprogramowanie powinienem do tego
    zastosowac i opanowac?

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 6. Data: 2009-03-18 11:45:14
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Waldemarrr" <m...@n...mojej.str> wrote:

    >W najbliższy weekend (piatek-sobota)

    Czasem nie o miesiąc za wcześnie? :)) Wiadomo, co kto lubi, ale
    park jest extra w swoim czasie (a potem na jesieni).

    > organizuje dla grupki zapalencow ze Slaskiego Towarzystwa
    > Fotograficznego miniplener fotograficzny w Pszczynie.

    Super, że Ci się tak chce! :)

    > w sobote wstajemy raniutko i o 10.00 spotykamy się na rynku.

    No właśnie... :))

    Nb.: myślałem że przed rozpoczęciem sezonu grupowoplenerowego zdążę
    jeszcze ogłosić na pyryfycy wiekopomne dzieło pt. "Teoria a praktyka
    grupowego pleneru fotograficznego" (obecnie w korekcie autorskiej na
    etapie szczotek ;-))))) w którym m.in. poruszam i ten problem, ale jak
    wiadomo nobody is perfect... :))

    > W razie pytan prosze pisac na maila.

    A ja zapytam tutaj :) - widział ktoś już może nasze sponsorskie
    portreciki zbiorowe z Cedzyny? Chodzi o ten moment w czasoprzestrzeni:
    http://www.fotoplenery.eu/gallery2/main.php?g2_itemI
    d=7423&g2_page=4 .
    W ogóle rzadko się zdarza, żeby ktoś mi robił zdjęcie, a jeszcze w tak
    dobrym towarzystwie? :))

    pozdrawiam serdecznie

    /-/

    Mariusz [mr.]

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    ladakhNAwp.pl

  • 7. Data: 2009-03-18 23:59:46
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    W planie przyjazd w piatek, wieczorne dyskusje o fotografii
    > przy piwie,

    O! W szoku jestem że tylu fanów fotografii w Pszczynie i to czytających
    grupe.
    Dajcie cynk o której i gdzie te wieczorne dyskusje przy piwie. Na miejscu
    też dowiem się co w sobotę.
    I zabierzcie ktoś jakiś wypasiony aparat żeby wiadomo było do jakiego
    stolika się dosiadać :)

    Pzdr, MW

  • 8. Data: 2009-03-19 16:49:28
    Od: "Waldemarrr" <w...@g...pl>

    > Dajcie cynk o której i gdzie te wieczorne dyskusje przy piwie. Na miejscu
    > też dowiem się co w sobotę.

    Od okolo 19.00 pare zdjec "statywowych" w centrum.
    Jak zmarzniemy to po 20.00 mamy zarezerwowany stolik w muzycznej.
    Dosiadajacy sie mile widziani :)

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 9. Data: 2009-03-19 17:28:36
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Waldemarrr" <w...@g...pl> wrote:

    > Od okolo 19.00 pare zdjec "statywowych" w centrum.

    A nie leży czasem tam teraz lodowisko? Zatem na łyżwy! :))

    BTW: Konkretnie psuło kadry jako obcy wtręt w dość stylistycznie
    jednorodną tkankę miasta.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 10. Data: 2009-03-19 20:10:18