  • Data: 2009-03-20 08:51:54
    Temat: Re: Plener w Pszczynie
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bans" <g...@o...pl> wrote:

    > Już nie ma lodowiska. Na szczęście...

    Faktycznie... A jeszcze w nocy tak ładnie w prostokąt śnieżkiem było
    przyprószone, że nie tylko ja się pomyliłem zaglądając w miejski
    monitoring - za mało pikseli, kiepska dynamika, interpolacja, denny
    postprocessing... ;-)

    > A oprócz tego muzyka jaką dzięki temu miały zafundowane okolice rynku
    > była z gatunku umcy-umcy :/

    To faktycznie współczuję... Na przyszły rok umówcie się na jakieś
    kwartety smyczkowe dla odmiany. :)) W końcu Pałac w Pszczynie i te
    klimaty - szlachectwo zobowiązuje! No, chyba że to sama idea taka
    - muzyczka dla ludożerki, bo to zemsta chłopa z czworaków pod dworem
    pana, a "prasłowiańska grusza chroni w swych konarach plebejskiego
    uciekiniera". Zróbcie mi przebitkę zająca na gruszy... Nie, nie!
    Zamieńcie go na psa. Zamieńcie go na psa. Niech on się odszczekuje
    swoim prześladowcom z pańskiego dworu! I niech on nie miauczy!

    A w ogóle to lodowisko pasuje w rynku jak pięść do nosa, jakby
    innych placów nie było. Kadry psuje!

    pozdrawiam

    /-/

    Mariusz [mr.]