  • Data: 2009-07-08 18:22:51
    Temat: Re: Plazma fullHD jako monitor dla komputera?
    Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h30r18$bis$1@inews.gazeta.pl...
    > Krzysztof Duchnowski pisze:
    >
    > Sharp HD trafił mi się trochę z przypadku (miał być redy) ale jestem pod
    > wrażeniem jakości odbioru SD z kablówki.
    > W pewnych scenach obraz np. na filmie zmienia się z kręconego kamerą
    > filmową na kręcony kamerą studyjną. Nie wiem czy rozmazuje czy dodaje
    > klatki - takie wrażenie :-) Ale chyba się już przyzwyczaiłem.

    Widziałem to na Sharpie 32" HDReady u znajomego i... nigdy czegoś takiego
    nie kupię.
    Strasznie nienaturalnie to wygląda w dodatku raz tak, za minutę inaczej, nie
    szło tego oglądać.
    Całe szczęście zdechł szybko ten TV i serwis stwierdził brak możliwości
    naprawy i sklep oddał kasę.
    Teraz jest Sharp FullHD 32" bez tej katastrofalnej "funkcjonalności"

    Może i by się człowiek przyzwyczaił do nienaturalnego obrazu, ale jak się to
    co chwila zmienia...

    Pozdrofka

    --
    Irokez