  • Data: 2009-07-08 15:41:27
    Temat: Re: Plazma fullHD jako monitor dla komputera?
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gienek pisze:

    > Możesz oglądać dalej obraz 4/3 na telewizorze 16/9. Będziesz miał
    > jedynie czarne pasy po bokach. Co do dużych odległości to SD z daleka
    > ogląda się całkiem fajnie. HD to już inna bajka. Oglądać HD na
    > telewizorze 37" z odległości 5 - 6m to szkoda marnować kasę na sprzęt
    > HD. Taki sam efekt osiągnie się kupując sprzęt SD a różnicę w cenie
    > przeznaczyć na popcorn i piwo ;)

    Dokładnie tak chciałem zrobić.
    Zastosowanie marny sygnał z kablówki i divxy.
    Okazało się że HDredy za 1450zł nie ma żadnego pośredniego skalowania
    obrazu (stary model tylko 4/3 albo 16/9) Stał trochę na wystawie a jego
    obraz mi się nie podobał.
    W sąsiednim MM był za to Full HD z kilkoma funkcjami skalowania (14/9 mi
    najbardziej odpowiada) i kosztował tylko 1700zł
    Teraz dopiero rozgryzam dodatkowe wyposażenie np. USB - wyświetla
    zdjęcia i gra mp3 :-)
    Cały czas byłem nastawiony na tragiczny obraz ale na szczęście się nie
    spełniło :-)