  • Data: 2009-07-08 08:47:00
    Temat: Re: Plazma fullHD jako monitor dla komputera?
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gebi pisze:

    > Też oglądam 42 mniej więcej z takiej samej odległości.
    > Najgorzej jak teraz jedzie się do rodziny i ogląda 25cali z czterech
    > metrów :-(

    O gustach się nie dyskutuje :-)
    Ja nie lubię mieć blisko telewizora, monitora.
    Mam kolegę w pracy co lubi. Jego monitor stoi w odległości 40 cm od
    głowy a mój 60cm. Teraz trochę się wk... jak oglądam skadrowany obraz
    4/3 do 16/9. Większego ekranu bym nie zdzierżył.
    W mojej decyzji dużą rolę odegrał tez wystrój pokoju. 37" było nie do
    przyjęcia.