  • Data: 2009-07-25 12:08:03
    Temat: Re: Plazma HD - czy to ma sens ?
    Od: Ra <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    irek pisze:

    > Tak, popieram. Najlepiej całą ścianę uczynić jednym wielkim ekranem TV.
    > Takie teksty to słyszałem od każdego sprzedawcy w sklepie od którego
    > chciałem kupić telewizor - domyślacie się dlaczego.

    nie od każdego, w vobisie gdzie mieli tv i cyfrę próbowałem się
    dowiedzieć ile cali ma ich tv. Pan nie wiedział ale przekonywał mnie że
    tv 32'' to oglądania z 4m to max

    Druga rzecz są teorie i tabelki na ten temat. Im więcej szczegółów
    chcesz widzieć tym oczywiście tv musi być większy, dlatego kupiłem hd
    ready 50'' a nie full hd w sklepie z 2m nie widziałem większych różnic
    Kolejna sprawa to osobistych preferencje. 50'' z 4m jest ok ale czasami
    lubię sobie podejść. Prawie całe życie oglądałem 21'' z nie całych 2m i
    teraz już wiem że nie lubię oglądać tv z większych odległości