eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie › Re: Play zwiększabazęużytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play zwiększabazęużytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
    Date: Sun, 19 Apr 2009 16:37:04 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Ciekaw jestem czy wielka trójca w takiej sytuacji może liczyć na
    > zwiększenie liczby klientów w 2009 roku... Czy pozostało im tylko liczyć
    > SIMy przechodzące do Play lub stające się martwymi pamiątkami po drogich
    > sieciach:) Macie sposób na zwiekszenie przychodów wielkiej trójcy w
    > sytuacji wejścia Play i malejących stawkach interconnecotwych? Moim
    > zdaniem sposobem na zatrzymanie klientów i zwiększenie przychodów
    > zapewni wykorzystanie multimedialności telefonu. Duże paczki internetowe
    > 100,250, 500, 1000 MB za 15,25,35,55zł w każdym z abonamentów i
> [...]
    To dobra informacja. Oznacza że do końca roku 2,4 miliona ludzi będzie za tyle
    samo mogło mieć więcej. Albo za tyle samo zapłaci mniej. Oznacza to również że
    2,4 miliona abonentów przestanie się zastanawiać nad tym że za rozmowę z Playem
    zapłaci więcej. To możne tylko skutkować dalszymi przejściami do tej sieci i
    obniżeniem cen rozmów przez Playa. A cala reszta niech spada na bambus. Jak na
    zamortyzowanej sieci dają ceny wyższe niż u operatora gdzie cale wyposażenie to
    sztuki nówki nie śmigane i jeszcze w opłatach za rozmowy trzeba uwzględnić
    amortyzację sprzętu. To można sobie wyobrazić ceny w Play jak sprzęt się
    zamortyzuje.