  • 41. Data: 2009-04-19 15:10:30
    Temat: Re: Play zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl> napisał
    > chciala miec tani tylko na przychodzące,

    To jest zrozumiałe.

    > okazało się, że musi co miesiąc 50 zł ładować, żeby jej nie poprzepadały
    > bonusy za przychodzące itd,

    To chciała mieć bonusy? Aaa...

    > a ciężko to było zrobic, bo często siedzi w Stanach

    Stanach odmiennej świadomości, tak?

    > i pamiętanie o ładowaniu wyłaczonej komórki

    Ale ta koleżanka to nie jest wytwór Twojej wyobraźni?

    > wygodne jest. Namówiłem ja na abonament w plusie, za 10 zł miesięcznie i
    > powiedziałem, żeby zapłaciła od razu za całą umowę i będzie miała spokój.
    > A jak przekroczy limit, to najwyżej dopłaci. Do dzisiaj błogosławi swoją
    > decyzję.

    Ale oddałeś jej te pieniądze w jakiejś innej formie? Bo tak to trochę głupio
    wyszło, szczególnie, że dziewczyna w ogóle nie używa telefonu.

    Maciek.

  • 42. Data: 2009-04-19 15:32:27
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "hephalump" <b...@t...pl> napisał
    > Ten Play to chyba jakaś nowa religia. Tyle w nim jest oparte o wiarę.
    > ;)

    A mi się podoba taka wiara w to, że może być inaczej.

    Najbardziej podoba mi się w tym wszystkim obraz konsultanta z działu
    utrzymania klienta płaszczącego się przed abonentem, który złożył wniosek o
    przeniesienie numeru. Widać jak go skręca, bo też chciałby zmienić wiarę ale
    wie, że wtedy sumienie nie pozwoliłoby mu spać. Przez długie lata wciskał
    "najlepsze, najtańsze!" a tu naraz pojawiają się innowiercy, którzy mają...
    Inaczej! Na razie nie wiadomo czy lepiej ale z daleka widać, że coś jest na
    rzeczy. Coś, co nie pozwala spokojnie przejść obok. Powoli zaczyna go
    drażnić to płaszczenie się przed abonentem, który właśnie postanowił zerwać
    z przeszłością.
    Oh, nie! Myśl o Nowym jest nie do zniesienia! Ostatkiem świadomości dochodzi
    do wniosku, że przecież ma prawo wyboru, jest wolny. Przecież może żyć tak,
    jak mu podpowiada jego własny rozum...
    Postanawia, że najbliższego ranka zbliży się do świątyni Nowej Wiary i
    spróbuje rzucić okiem na Cennik. Bowiem czyła go matka, że gdy nie wiadomo o
    co chodzi, to chodzi o Pieniądze. Być może i on więc będzie mógł mieć więcej
    za mniej?

    :)

    Maciek.

  • 43. Data: 2009-04-19 16:07:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek pisze:
    > Ano to, że jak również pisałem wyżej, nie byłeś zmuszony czegokolwiek od
    > nich chcieć. Jak zaczniesz, będąc już klientem, to zobaczysz co potrafią.
    > Kumpel wziął abonament 150 zł, licząc z konsultantem na podstawie
    > starego rachunku jakie prowadzi rozmowy wychodzące i *przychodzące*,
    > wyszło, że w życiu 150 zł nie przekroczy.
    > Dzisiaj jego rachunek nie spada poniżej 300 zł, próbując wyjaśnić co się
    > dzieje jesteś narażony na kolejne koszty.
    > Może i to dlatego, ze to była umowa z samego początku? Ważne, że czuje
    > się na kazdym kroku dymany.

    Ale o co dokładnie chodzi ? To chyba sprawa kolegi, że tyle dzwoni. W
    Play nie ma wyższego abonamentu niż ten za 150 zł, więc sprzedawca
    (konsultant) doradził koledze najkorzystniejszą opcję.

    > Koleżanka wzięła telefon na kartę, bo chciala miec tani tylko na
    > przychodzące, okazało się, że musi co miesiąc 50 zł ładować, żeby jej
    > nie poprzepadały bonusy za przychodzące itd, a ciężko to było zrobic, bo
    > często siedzi w Stanach i pamiętanie o ładowaniu wyłaczonej komórki
    > jakoś mało wygodne jest. Namówiłem ja na abonament w plusie, za 10 zł
    > miesięcznie i powiedziałem, żeby zapłaciła od razu za całą umowę i
    > będzie miała spokój. A jak przekroczy limit, to najwyżej dopłaci. Do
    > dzisiaj błogosławi swoją decyzję.

    To koleżanka nie czytała regulaminów ?

    > Pisałem już wyżej co przeklinać.

    Z tego co opisałeś to problem nie leży w Play ale w tych znajomych.

    --
    Mithos

  • 44. Data: 2009-04-19 16:16:01
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    ..
> [...]
    > spróbuje rzucić okiem na Cennik. Bowiem czyła go matka, że gdy nie
    > wiadomo o co chodzi, to chodzi o Pieniądze. Być może i on więc będzie

    To teraz wiem, ze to bardziej sekta niz nowa wiara jest:) Za kilka lat
    caly swiat zaleje fala uzytkownikow playa, nic juz nie bedzie. TV play,
    lodowka play, wszyscy beda mlodzi jak teraz klienci playa. Nikt nie
    bedzie wydawal na telefon wiecej niz 2 zl/miesiac. Zaleje nas fala
    darmowych rozmow w sieci play, do smsa siec bedzie doplacac 5 zl.
    Wszyscy sie beda kochac i nie bedzie wojen:))))

    Jingiel

  • 45. Data: 2009-04-19 16:18:27
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > A przez ostatnie lata nie miałeś absolutnie żadnych problemów
    > wynikających z zasilania karty sim napięciem trochę wyższym niż obecnie
    > jest stosowane? Maciek.

    Żadnych.
    Karta pracowała w następującycj telefonach:
    N6210, 6310, 6510, 6600, 6630, 7520, 6020, Mot. E6, chyba tyle.
    Z żadnym żadnych kłopotów.
    Mam nadzieję, że z tym co teraz kupuję też nie będzie kłopotów.
    Przem

  • 46. Data: 2009-04-19 16:22:22
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Błażej" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli mnie zależałoby na numerze tylko dla rozmów przychodzących to nie
    > obchodziłoby mnie to, że coś tam przepadnie za co i tak nie zapłacę.
    > Liczyłby się tylko koszt utrzymania takiego numeru. Koleżanka wcale nie
    > musiała aktywować usługi Zbieraj minuty i wtedy serce by mniej bolało.

    No widzisz, dlatego uważam, ze ta sieć jest chora, bo o żadnej z tych
    możliwości nie powiedział jej konsultant pracujący dla play.
    Niestety kłopoty innych znajomych dokładnie to potwierdzają. Sama oferta nie
    jest najwazniejsza, tak samo, o ile nie bardziej ważni sa konsultanci,
    którzy są w stanie dobrać ofertę patrząc nie tylko przez pryzmat swojej ew.
    prowizji.

    > Nie piszę tego wszystkiego aby Cię przekonać, że Play jest super a inne
    > sieci nie, bo każdy jest inny, każdy ma inne potrzeby i każdy ma swój
    > rozum, więc każdy powinien sam wybrać to co dla niego jest najlepsze.
    > Wszyscy wiemy, że nie ma idealnej oferty dla wszystkich i nigdy nie
    > będzie.

    Alez dokładnie to cały czas piszę. I dlatego też irytuja mnie te ordynarne
    wstawki wszystkich plejofreszów, którzy na siłe próbuja przekonać, że play
    to jedyna słuszna i najlepsza sieć.
    Przem

  • 47. Data: 2009-04-19 16:23:03
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > Stanach odmiennej świadomości, tak?
    > Ale ta koleżanka to nie jest wytwór Twojej wyobraźni?

    Sory, ale na tym poziomie nie mam ochoty z Tobą dyskutować.
    Przem

  • 48. Data: 2009-04-19 16:25:35
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > Z tego co opisałeś to problem nie leży w Play ale w tych znajomych.

    Leży w play. Leży w ich konsultantach, którzy na siłę pchają użytkownika w
    niekorzystne dla nich rozwiązania albo nie uprzedzają o ukrytych opcjach.
    Leży po stronie play, który udając świętoszka stosuje zapisy w umowach,
    które potrójnie maleńkimi literkami sa pisane.
    W znajomych po trochu także. Że dali się naciągnąc na obietnice.
    Przem

  • 49. Data: 2009-04-19 16:27:37
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > reszta niech spada na bambus. Jak na zamortyzowanej sieci dają ceny
    > wyższe niż u operatora gdzie cale wyposażenie to sztuki nówki nie
    > śmigane i jeszcze w opłatach za rozmowy trzeba uwzględnić amortyzację
    > sprzętu. To można sobie wyobrazić ceny w Play jak sprzęt się
    > zamortyzuje.

    Rozumiem, że uważasz, że bts postawiony 5 lat temu jest w 100% bezobsługowy
    i nie potrzebuje inwestycji?
    Dzięki takiemu myśleniu niektóre druty wysokiego napięcia pamiętają stalina
    a my płacimy tylko za używanie prądu :/
    Przem

  • 50. Data: 2009-04-19 17:02:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek pisze:
> [...]
    > Leży po stronie play, który udając świętoszka stosuje zapisy w umowach,
    > które potrójnie maleńkimi literkami sa pisane.

    Akurat regulaminy i umowy Play są proste i bez gwiazdek.

    --
    Mithos