eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie › Re: Play zwiększabazęużytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
    From: Jingiel <X...@X...XX>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play zwiększabazęużytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
    Date: Sun, 19 Apr 2009 18:16:01 +0200

    ..
    > Postanawia, że najbliższego ranka zbliży się do świątyni Nowej Wiary i
    > spróbuje rzucić okiem na Cennik. Bowiem czyła go matka, że gdy nie
    > wiadomo o co chodzi, to chodzi o Pieniądze. Być może i on więc będzie
    > mógł mieć więcej za mniej?

    To teraz wiem, ze to bardziej sekta niz nowa wiara jest:) Za kilka lat
    caly swiat zaleje fala uzytkownikow playa, nic juz nie bedzie. TV play,
    lodowka play, wszyscy beda mlodzi jak teraz klienci playa. Nikt nie
    bedzie wydawal na telefon wiecej niz 2 zl/miesiac. Zaleje nas fala
    darmowych rozmow w sieci play, do smsa siec bedzie doplacac 5 zl.
    Wszyscy sie beda kochac i nie bedzie wojen:))))

    Jingiel