eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie › Re: Play zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Przemek" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
    Date: Fri, 24 Apr 2009 16:15:41 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 40
    Message-ID: <gsshoj$iq$1@news.onet.pl>
    References: <gsd59h$mja$1@217.76.112.12> <k...@l...institute.com>
    <gsd7be$k0u$1@news.onet.pl> <gsd8an$ld5$1@news.onet.pl>
    <gsdj34$h9t$1@news.onet.pl> <gsdjjn$ibl$1@news.onet.pl>
    <gsdnfm$qtb$1@news.onet.pl> <gsdo1u$rjh$1@news.onet.pl>
    <gsevfm$evn$1@news.onet.pl> <gsigkq$eo0$1@inews.gazeta.pl>
    <gskmd6$hhm$1@news.onet.pl> <gsmgdt$qst$3@inews.gazeta.pl>
    <gsnajf$9eh$1@news.onet.pl> <gspfv9$f3e$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089075117191.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1240582739 602 89.75.117.191 (24 Apr 2009 14:18:59 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Apr 2009 14:18:59 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-Antivirus: avast! (VPS 090423-0, 2009-04-23), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Not-Tested
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:969351
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> napisał w wiadomości
    > No i sam dajesz odpowiedź. Aczkolwiek bezwzględnie błędem koleżanki było
    > poprzestanie na jednej opinii.

    Ależ nie twierdze inaczej.
    Drugim błędem, a konsekwencją pierwszego, było kupno Play, dobrze że tylko
    prep.

    > I taki który ma aktywne długo bez doładowywania kasą. I teraz faktycznie
    > ten abo wygląda na najbardziejszą ofertę.
    > BTW a co koleżanka zrobi, gdy nadpłata się skończy, zapłaty w terminie
    > brak bo Hameryka, i op blokuje możliwość dzwonienia?


    Do hameryki lata na max. miesiąc, więc spoko, zdąży wyjaśnić :) Przed
    wylotem, albo po.

    > Możliwe, abo nie używam i nie zamierzam. Choć domyślam się że o cyro
    > konsultanci ledwo wspominają, zalewając ten istotny szczegół,
    > marketoidowym bełkotem.

    A wiesz, że to był porządny konsultant? Zaproponował jej nieistniejące abo
    za 10 zł dlatego, ze nie chciała telefonu. Normalnie z telefonem byłoby 25.

    >> No pod tym względem freeconet jest fajny. Zanim skasuje za cokolwiek
    >> dwa razy uprzedza, żeby się zastanowić czy nie zrezygnować z usługi,
    >> no ale to inny temat.
    > A co to ten freeconet?

    Voip.
    Nie chcę wchodzić w dyskusje nt. voip'ów na tym forum, stwierdzam jedynie,
    że takie postawienie sprawy przez nich jest jak dla mnie bardzo, bardzo ok.
    Masz mejla, masz czas na weryfikacje potrzeb, nic cie nie zaskoczy, że np.
    ustawiłeś sobie coś w panelu przypadkiem, a nie chcesz korzystać. Na stronce
    masz podliczenie za jakie usługi ile ściągaja itd. W powiadomieniu piszą
    nawet jak i gdzie zmienić ustawienie, żeby nie kasowali za nie szmalu.
    Takie podejście do klienta mi sie bardzo podoba, jest po prostu fair, a nie
    obrzydliwym liczeniem na wpadki klienta i konsekwentne z nich korzystanie.
    Przem

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: