eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie › Re: Play zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
  • Data: 2009-04-25 08:03:51
    Temat: Re: Play zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek ni au koto ha itsumo tanosii

    > Użyłem czasu przeszłego za Twoim: "Śniętej Trójcy płacili po +- 60gr" :P
    > Nie kontroluje stawek, więc nie wiem.

    Ja też nie, ale czytam grupę, wystarczy :-P

    > No kurdę, uzywasz zasady że jak jest ciut lepiej niz kiedys było, to
    > jest ok, mi mo że mogłoby byc lepiej :)

    Bo żyję w tym kraju. A realia są tu takie jakie są.

    > Aż tak to nie znam zasady, rozumiem, że dopiero po 2 minutach
    > doładowują?

    Owszem za każde 2 minuty w *jednej* rozmowie dostaje się 1 minutę.
    BTW Taktakowiec też jest 'swego rodzaju naciągaczem', czy może nie?

    > I to taka fair oferta?

    A co w niej nie fair? Zasady dostawanie gratisowych minut są jasne i
    jednoznaczne.

    > Zatrzymałem się tam na etapie: pierdolony matiz.

    Żałuj zatem :-P

    --
    ALEX Przekliniak, Tybetański śpiewa mnich, o wolności pieśń,
    Maszyn huk zagłusza go, technologii zwierz