eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie › Re: Play zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
  • Data: 2009-04-23 10:13:52
    Temat: Re: Play zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek ni au koto ha itsumo tanosii

    > Wiesz, niektórzy do dzisiaj płacą 50 zł za stacjonarny abonament czy
    > za inet przez 0202122.

    I co z tego?

    > Gdy rozmowy kosztowały 60gr za minutę,

    KosztowałY? W Orange *nadal* tyle kosztują.

    > telefonu używało się jako
    > drogiego gadżetu,

    Żarty sobie robisz, drogie to były 3 zł w simplusie czy 3,66 w taktaku, z
    naliczaniem minutowym ofkors

    teraz gdy coraz więcej osób nie kontoluje sie
    > używając telefonu, ~80 gr za minutę trochę zabija.

    Zabija powiadasz, hmmm. Patrz wyżej.

    > Poza tym to nie chodzi o to, że to kosztuje te 80 gr, chodzi o to, że
    > ta nadwyżka idzie częściowo do kieszeni interlokutora, tworząc z
    > niego swego rodzaju naciągacza.

    Zawsze można być złośliwym i dzwonić poniżej 2 minut. Albo z Mobilkinga
    dlanaprzykładu.

    > BTW ja truskawki zdecydowanie bez cukru....

    Zdecydowanie to polecam archiwum pl.listserv.chomor-l. Wtedy załapiesz o co
    biega z truskawkami i cukrem.