    From: Adramelech <a...@t...nie.ma>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play - zmiana regulaminu - jak to jest?
    Date: Fri, 7 Aug 2009 06:53:29 +0000 (UTC)
    <h54bvf$660$1@inews.gazeta.pl> <h54mdq$fhh$1@inews.gazeta.pl>
    <h54njm$m46$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@l...at.home>
    <h555sm$ibo$1@inews.gazeta.pl> <h57idn$27h1$1@news.mm.pl>
    <h57mu8$dt0$1@achot.icm.edu.pl> <h57pv3$233$1@news.mm.pl>
    <h58sjn$mda$1@news.interia.pl> <h59ohu$vab$1@news.mm.pl>
    <h5b9ee$c1h$1@achot.icm.edu.pl> <h5cfdl$22c8$1@news.mm.pl>
    <h5cvbd$vcr$1@achot.icm.edu.pl> <h5dll6$2k9b$1@news.mm.pl>
    <X...@1...0.0.1> <h5fvsa$26i$1@inews.gazeta.pl>

    "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> Odpowiedz na
    news:h5fvsa$26i$1@inews.gazeta.pl:

    > A moge wiedziec, co takiego krzywdzacego jest w nowym regulaminie, czego
    > nie bylo w starym?

    Nie mam pojęcia. Nie mam telefonu ani w plusie, ani w plaju.
    Chodzi o samą zasade. Umowa to umowa. Po to się ją podpisuje by obie strony
    przestrzegały jej postanowień. Czy zmiana jest dla kogoś krzywdząca czy nie,
    to bez znaczenia.
    Jak uważasz że ma to znaczenie to idź do swojego opa i zaprponuj mu jakąś
    "nie krzywdzącą" zmiane w regulaminie. Życze powodzenia;)

    > bo jesli zmienil cos, co mu kazalo UKE, to mam watpliwosci co do
    > krzywdzacych zmian w regulaminie.

    Masz prawo mieć wątpliwości. Ale jakie ma to znaczenie?

    > I tego mozesz dochodzic polubownie z operatorem, poprzez UOKiK lub w
    > sadzie... Niestety nie mozesz tego dochodzic na podstawie umowy, jesli

    Otóż to. To jest własnie rażąca dysporoporcja i uprzywilejowanie jednej ze
    stron. A teraz ta dysproporcja jeszcze bardziej się powiększyła.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski