-
1. Data: 2011-07-04 08:04:05
Temat: Play - zestawianie polaczen wychodzacych - klopot
Od: Adrian <a...@g...pl>
Witam
Od około połowy czerwca br mam problem z zestawianiem połączeń
wychodzących z sieci Play.
Gdy zakończę rozmowę przez telefon, a po chwili chce rozpocząć nową, to
połączenie nie zostaje zestawione, po kilku próbach połączeń (w
słuchawce cisza) i po dłużej chwili oczekiwania słyszę dźwięk jak dla
"dodzwonienia" się do numeru, który nie istnieje.
Z kolei gdy zadzwonię na mój telefon, to już po chwili mogę znowu
wykonać połączenie wychodzące (nawet na ten nieistniejący numer).
Zresztą, z połączeniami przychodzącymi nie ma problemu.
Zmieniłem telefon z SE K800i na SE W910i, ale problem nadal występuje
(wróciłem więc do SE K800i); dodatkowo w salonie Play dokonałem wymiany
karty SIM, lecz to również nie pomogło.
Po przełączeniu się na sieć Plus GSM tego problemu nie ma, bądź na razie
go nie zauważyłem, bo w miejscu gdzie pracuje (a tam bardzo często
używam telefonu) zasięg tej sieci jest fatalny i nie mogę być do niej
stale zalogowany.
Telefon przestawiałem również w tryb 3G, ale tam także były problemy z
połączeniami wychodzącymi.
Testowałem też kody USSD zaraz po zakończeniu połączenia, ale one
również nie działają - zwracana jest informacja "Problem z siecią".
Na około 5 prób zestawiania połączeń, z co najmniej 3 mam problem.
Czy to problem z siecią czy problem z telefonami?
Napisałem do Operatora, wypełniłem szablon i czekam na odpowiedź.
Jednak może ktoś z Was ma pomysł na to co może być przyczyną problemów z
zestawianiem połączeń wychodzących?
Jak dla mnie, to wydaje mi się, że po prostu mam zablokowany kanał na
połączenie i dopiero przychodzące (może większy priorytet) go
odblokowuje, bądź aparat telefoniczny nie wysyła do centralki informacji
o zakończeniu połączenia? No ale qrde na 2. aparatach tak samo?
Pozdrawiam
Adrian
-
2. Data: 2011-07-04 08:51:23
Temat: Re: Play - zestawianie polaczen wychodzacych - klopot
Od: gregor <c...@g...pl>
mialem podobnie wyslalem nawet pisemna reklamacje do PLAY
dostalem w ramach rekompensaty 2 miesieczny rabat 50% na abonament
ta awaria trwala od kwietnia do czerwca (poki co jest ok)
a w odpowiedzi na jedno z pism otrzymalem informacje:
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące zasięgu,które otrzymałam listownie 7
czerwca 2011 roku.
Uprzejmie informuję, że sprawa została rozwiązana 3 czerwca 2011 roku w
zgłoszeniu xxx.
"w odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, że problem ten jest nam już
dobrze znany, w chwili obecnej jest w fazie końcowej naprawy przez
ekspertów.
Za utrudnienia przepraszamy, zapewniam, że dołożymy wszelkich starań
żeby wyeliminować tą usterkę."
najwidoczniej jeszcze sie nie uporali w Twojej miejscowosci a ja jestem
z Bialegostoku
gregor
-
3. Data: 2011-07-04 09:53:01
Temat: Re: Play - zestawianie polaczen wychodzacych - klopot
Od: "mz" <2...@w...pl>
Użytkownik "gregor" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
news:iurv0l$65l$1@inews.gazeta.pl...
> mialem podobnie wyslalem nawet pisemna reklamacje do PLAY
> dostalem w ramach rekompensaty 2 miesieczny rabat 50% na abonament
>
> ta awaria trwala od kwietnia do czerwca (poki co jest ok)
>
> a w odpowiedzi na jedno z pism otrzymalem informacje:
>
> Szanowny Panie,
> dziękuję za zgłoszenie dotyczące zasięgu,które otrzymałam listownie 7 czerwca
> 2011 roku.
> Uprzejmie informuję, że sprawa została rozwiązana 3 czerwca 2011 roku w
> zgłoszeniu xxx.
> "w odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, że problem ten jest nam już dobrze
> znany, w chwili obecnej jest w fazie końcowej naprawy przez ekspertów.
> Za utrudnienia przepraszamy, zapewniam, że dołożymy wszelkich starań żeby
> wyeliminować tą usterkę."
>
>
> najwidoczniej jeszcze sie nie uporali w Twojej miejscowosci a ja jestem z
> Bialegostoku
>
U mnie w zachodniopomorskim ten sam problem. Jak popisałem z nimi dalej na
czerwiec 50% rabatu na abonament.
-
4. Data: 2011-07-04 16:53:22
Temat: Re: Play - zestawianie polaczen wychodzacych - klopot
Od: Adrian <a...@g...pl>
(...)
>> "w odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, że problem ten jest nam
>> już dobrze znany, w chwili obecnej jest w fazie końcowej naprawy przez
>> ekspertów.
>> Za utrudnienia przepraszamy, zapewniam, że dołożymy wszelkich starań
>> żeby wyeliminować tą usterkę."
>>
>> najwidoczniej jeszcze sie nie uporali w Twojej miejscowosci a ja
>> jestem z Bialegostoku
>>
>
> U mnie w zachodniopomorskim ten sam problem. Jak popisałem z nimi dalej
> na czerwiec 50% rabatu na abonament.
Ja jestem spod Piły, Wielkopolska no i problem cały czas występuje.
Teraz aby mieć pewność, że wykonam następne połączenie po zakończonym
sprawdzam kodem *121# nr telefonu, jak dostanę odpowiedź, to wiem że
będę mógł zadzwonić. Jak nie, to próbuje tak "do bólu".
Zawsze to jakiś sposób, ale to jest trochę parodia, bo telefon powinien
zestawiać połączenie, bez takich trików.
Poczekam na odpowiedź z Play.
Pozdrawiam
-Adrian