eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay - zestawianie polaczen wychodzacych - klopotPlay - zestawianie polaczen wychodzacych - klopot
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Adrian <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Play - zestawianie polaczen wychodzacych - klopot
    Date: Mon, 04 Jul 2011 10:04:05 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 42
    Message-ID: <iurs5o$qlp$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: rtr.smtvsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1309766648 27321 80.48.166.113 (4 Jul 2011 08:04:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Jul 2011 08:04:08 +0000 (UTC)
    X-User: adrols2
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1013476
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Od około połowy czerwca br mam problem z zestawianiem połączeń
    wychodzących z sieci Play.

    Gdy zakończę rozmowę przez telefon, a po chwili chce rozpocząć nową, to
    połączenie nie zostaje zestawione, po kilku próbach połączeń (w
    słuchawce cisza) i po dłużej chwili oczekiwania słyszę dźwięk jak dla
    "dodzwonienia" się do numeru, który nie istnieje.
    Z kolei gdy zadzwonię na mój telefon, to już po chwili mogę znowu
    wykonać połączenie wychodzące (nawet na ten nieistniejący numer).
    Zresztą, z połączeniami przychodzącymi nie ma problemu.

    Zmieniłem telefon z SE K800i na SE W910i, ale problem nadal występuje
    (wróciłem więc do SE K800i); dodatkowo w salonie Play dokonałem wymiany
    karty SIM, lecz to również nie pomogło.

    Po przełączeniu się na sieć Plus GSM tego problemu nie ma, bądź na razie
    go nie zauważyłem, bo w miejscu gdzie pracuje (a tam bardzo często
    używam telefonu) zasięg tej sieci jest fatalny i nie mogę być do niej
    stale zalogowany.
    Telefon przestawiałem również w tryb 3G, ale tam także były problemy z
    połączeniami wychodzącymi.

    Testowałem też kody USSD zaraz po zakończeniu połączenia, ale one
    również nie działają - zwracana jest informacja "Problem z siecią".

    Na około 5 prób zestawiania połączeń, z co najmniej 3 mam problem.

    Czy to problem z siecią czy problem z telefonami?

    Napisałem do Operatora, wypełniłem szablon i czekam na odpowiedź.
    Jednak może ktoś z Was ma pomysł na to co może być przyczyną problemów z
    zestawianiem połączeń wychodzących?

    Jak dla mnie, to wydaje mi się, że po prostu mam zablokowany kanał na
    połączenie i dopiero przychodzące (może większy priorytet) go
    odblokowuje, bądź aparat telefoniczny nie wysyła do centralki informacji
    o zakończeniu połączenia? No ale qrde na 2. aparatach tak samo?

    Pozdrawiam
    Adrian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: