eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay - zestawianie polaczen wychodzacych - klopotRe: Play - zestawianie polaczen wychodzacych - klopot
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed
    .atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.gazeta.pl!
    not-for-mail
    From: Adrian <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play - zestawianie polaczen wychodzacych - klopot
    Date: Mon, 04 Jul 2011 18:53:22 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <iusr64$4pb$1@inews.gazeta.pl>
    References: <iurs5o$qlp$1@inews.gazeta.pl> <iurv0l$65l$1@inews.gazeta.pl>
    <4e118d82$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.54.68.3
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1309798405 4907 80.54.68.3 (4 Jul 2011 16:53:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Jul 2011 16:53:25 +0000 (UTC)
    X-User: adrols2
    In-Reply-To: <4e118d82$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1013493
    [ ukryj nagłówki ]

    (...)
    >> "w odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, że problem ten jest nam
    >> już dobrze znany, w chwili obecnej jest w fazie końcowej naprawy przez
    >> ekspertów.
    >> Za utrudnienia przepraszamy, zapewniam, że dołożymy wszelkich starań
    >> żeby wyeliminować tą usterkę."
    >>
    >> najwidoczniej jeszcze sie nie uporali w Twojej miejscowosci a ja
    >> jestem z Bialegostoku
    >>
    >
    > U mnie w zachodniopomorskim ten sam problem. Jak popisałem z nimi dalej
    > na czerwiec 50% rabatu na abonament.

    Ja jestem spod Piły, Wielkopolska no i problem cały czas występuje.

    Teraz aby mieć pewność, że wykonam następne połączenie po zakończonym
    sprawdzam kodem *121# nr telefonu, jak dostanę odpowiedź, to wiem że
    będę mógł zadzwonić. Jak nie, to próbuje tak "do bólu".
    Zawsze to jakiś sposób, ale to jest trochę parodia, bo telefon powinien
    zestawiać połączenie, bez takich trików.

    Poczekam na odpowiedź z Play.

    Pozdrawiam
    -Adrian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: