    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play vs Era - internet
    Date: Sun, 11 Jan 2009 01:08:55 +0100

    Użytkownik ".Zykfryd." <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gkbctn$muv$1@news.wp.pl...

    > Cenowo Play jest bez konkurencyjny, ale zauważ że autor wątku chce używać
    > mobilnego internetu na wyjazdach za miasto gdzie z zasięgu Play raczej nie
    > będzie, a w domu ma kablowy dostęp.

    Heh - wiem. Wszystko zalezy od tego dokad sie zamierza najczesciej wybierac
    :)
    Ma to znaczenie rowniez w przypadki "wiodącego tripolu" operatorow.
    Bez testow tu sie nic nie powie.
    Np. u mnie w Radomsku Era, Orange (i Play, jak pisalem), maja juz UMTS, Plus
    nadal nie - a na 2G chodzi gorzej niz fatalnie.
    Zdarzylo mi sie natomiast raz zabawic w okolicach Opola (Brzezie -
    elektrownia), gdzie sam az bylem zaskoczony, ze na 2G w iPlusie mozna
    osiagac takie piekne predkosci - net po prostu smigal, chyba maksymalna
    przepustowosc EDGE byla wykorzystana,a kto wie, czy nie bylojeszcze lepiej.

    Pozdrawiam
    SDD

    Pozdrawiam
    SDD