-
1. Data: 2009-10-28 12:30:13
Temat: Play - self service to porazka
Od: "cened" <c...@W...gazeta.pl>
Nie wiem, jak inni ale ja wiecznie napotykam w internetowym biurze obslugi
Play ciagle pojawiajace sie bledy i brak dostepu do mozliwosci wykonywania
ustawien w uslugach. Kod błędu: 1244642072539SCBF400
Czy to norma w Play? Ktos wie cos na ten temat?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2009-10-28 12:49:59
Temat: Re: Play - self service to porazka
Od: MM <p...@r...maksymilian.com>
cened pisze:
> Nie wiem, jak inni ale ja wiecznie napotykam w internetowym biurze obslugi
> Play ciagle pojawiajace sie bledy i brak dostepu do mozliwosci wykonywania
> ustawien w uslugach. Kod błędu: 1244642072539SCBF400
> Czy to norma w Play? Ktos wie cos na ten temat?
To norma, a biuro obsługi klienta to też wielki błąd. Co ciekawe jak ty
masz ten błąd to w punktach tez mają problemy.
Nawet nie staraj się składać reklamacji na to, bo takei bajki i bzdury
piszą (nie na temat) że cycki opadają jak to się czyta. Pól roku
usuwali usterki która zgłosiłem na stronie.
Max
-
3. Data: 2009-10-28 19:56:32
Temat: Re: Play - self service to porazka
Od: W <a...@o...pl>
cened wystukał, co następuje:
> Nie wiem, jak inni ale ja wiecznie napotykam w internetowym biurze
> obslugi Play ciagle pojawiajace sie bledy i brak dostepu do mozliwosci
> wykonywania ustawien w uslugach. Kod błędu: 1244642072539SCBF400
> Czy to norma w Play? Ktos wie cos na ten temat?
Jeszcze jakiś czas temu dosyć często pojawiał się ten błąd... Od kilku
miesięcy jest względnie ok (albo to ja mam po prostu szczęście).
Z drugiej strony -- polecam Orange. Tam co prawda możesz się zalogować, ale
za to stanu konta na 90% nie zobaczysz bo "w tej chwili nie jest dostępny"
;D
--
|| Wojtek > "...but that's me, and I could be wrong"
-
4. Data: 2009-10-28 20:12:37
Temat: Re: Play - self service to porazka
Od: Borkowski <b...@o...pl>
cened pisze:
> Nie wiem, jak inni ale ja wiecznie napotykam w internetowym biurze obslugi
> Play ciagle pojawiajace sie bledy i brak dostepu do mozliwosci wykonywania
> ustawien w uslugach. Kod błędu: 1244642072539SCBF400
> Czy to norma w Play? Ktos wie cos na ten temat?
Albo cena albo jakość. Użytkownicy playa wybrali to pierwsze.
-
5. Data: 2009-10-28 21:44:23
Temat: Re: Play - self service to porazka
Od: Seba101 <j...@a...gdzies>
Borkowski pisze:
> cened pisze:
>> Nie wiem, jak inni ale ja wiecznie napotykam w internetowym biurze
>> obslugi Play ciagle pojawiajace sie bledy i brak dostepu do mozliwosci
>> wykonywania ustawien w uslugach. Kod błędu: 1244642072539SCBF400 Czy
>> to norma w Play? Ktos wie cos na ten temat?
>
> Albo cena albo jakość. Użytkownicy playa wybrali to pierwsze.
dziwne rzeczy opowiadasz, ja jestem prawie od początku w play'u
problemów nie mam ani z obsługą w boku ani z ze stroną www
--
Seba101
Ożesz ku#@$wa jego w dupę zapier#$@%ona mać - powiedział stary marynarz,
po czym zaklął szpetnie.
-
6. Data: 2009-10-29 06:15:02
Temat: Re: Play - self service to porazka
Od: MM <p...@r...maksymilian.com>
Seba101 pisze:
>> Albo cena albo jakość. Użytkownicy playa wybrali to pierwsze.
>
> dziwne rzeczy opowiadasz, ja jestem prawie od początku w play'u
> problemów nie mam ani z obsługą w boku ani z ze stroną www
To widocznie nie masz problemów która średnio rozgarnięta małpa by
rozwiązała. To fakt że wypadku Play ceny mają się do jakości. W biurze
obsługi klienta to jakieś dzieciaki dorabiają, strona notorycznie się
wali (a szczególnie obsługa konta online), do tego fatalna jakość rozmów
w 2G Play. A tak reszta jest ok :-)
Wiesz nasi sąsiedzi Niemcy też posiadają szeroki wachlarz operatorów.Jak
się takiego obywatela zapytasz co poleca to zawsze słyszę, że jak nie
chcesz mieć problemów i zasięg w całym kraju to t-mobile. Jak taniej to
o2 i e-plus. Chociaż jakość w samym podejścia do klienta nawet w
najgorszej sieci to zdecydowanie niebo a ziemie porównując do Play.
Max
-
7. Data: 2009-10-29 06:18:50
Temat: Re: Play - self service to porazka
Od: "coolina" <c...@w...ppl>
>> problemów nie mam ani z obsługą w boku ani z ze stroną www
Od ok 3 miesięcy nie mam żadnych problemów z iboa playa (przed tem to był
koszmar)
Za to itaktak ery jak zawsze od lat działa losowo
jk
-
8. Data: 2009-10-29 09:51:45
Temat: Re: Play - self service to porazka
Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>
Użytkownik "coolina" <c...@w...ppl> napisał w wiadomości
news:hcbc4j$3k0$1@news.onet.pl...
>>> problemów nie mam ani z obsługą w boku ani z ze stroną www
>
> Od ok 3 miesięcy nie mam żadnych problemów z iboa playa (przed tem to był
> koszmar)
Potwierdzam, również brak problemów z logowaniem, przesyłaniem hasła,
zamawianiem pakietu.
Co do BOKu głosowego - kurcze, o czym wy tak rozmawiacie z konsultantami? Ja
od początku
fresza nie miałem żadnej potrzeby na pogawędki za BOKiem. Wcześniej z abo
też się takowa nie ujawniła ....
W połączeniach dużo wyżej oceniam playa na 2G (3 G wyłączyłem bo zżerało
baterię) niż 2 G Ery którą używam
równolegle. Często zdarza mi się prosić rozmówcę erowego o powtarzanie.
Charczący głos to standard. Ale już odskarbonkowałem tiktaka i spadam z
numerem do playa.
-
9. Data: 2009-10-31 14:15:34
Temat: Re: Play - self service to porazka
Od: Tomaszek <t...@o...pl>
Seba101 pisze:
> dziwne rzeczy opowiadasz, ja jestem prawie od początku w play'u
> problemów nie mam ani z obsługą w boku ani z ze stroną www
No ale jak byś sobie grupę poczytał, to byś zobaczył, że problemów jest
jednak z tą siecią sporo. Zresztą tak w ogóle to polecam forum
www.mojplay.pl Tam to dopiero są cuda na kiju;) Praktycznie każdy
problem jaki Ci się tylko wymarzy to tam znajdziesz. Cena jest adekwatna
do jakości, więc pretensji nie mam;)
--
_____________________________| TOMASZEK |____________________________
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
| Nie należę do żadnej partii politycznej |
\----------| e-mail: d...@g...com |----------/