  • 1. Data: 2009-10-28 11:24:55
    Temat: motorloa v9 w play
    Od: " K" <k...@g...pl>

    Zmieniam tel i stwierdzilem, ze nie daje rady z dotykiem (wprowadzanie
    tekstu).

    Definitywnie zarzucam kwestie uniwersalnosci bo mam kamerke cyfrowa, netbooka
    z abo internetowym, etc.

    Wiec uderzam w design, co powiecie o tej motce? Jak z wykonaniem ogolna
    uzytecznoscia telefoniczna? Jak wyglada na zywo?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-28 12:12:35
    Temat: Re: motorloa v9 w play
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 28 Oct 2009 11:24:55 +0000, K napisał(a):

    > Wiec uderzam w design, co powiecie o tej motce? Jak z wykonaniem ogolna
    > uzytecznoscia telefoniczna? Jak wyglada na zywo?

    Mogę powiedzieć po moich (przelotnych) doświadczeniach z V8: jakość
    wykonania bardzo dobra, ale klawiatura niewygodna, że aż strach.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2009-10-28 12:51:24
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Wszystko OK z wyjątkiem czułości na sygnał.
    Jeśli gdziekolwiek są problemy z sygnałem to na tej Motce nie będzie
    zasięgu.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 4. Data: 2009-10-28 14:03:36
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Wszystko OK z wyjątkiem czułości na sygnał.
    > Jeśli gdziekolwiek są problemy z sygnałem to na tej Motce nie będzie
    > zasięgu.

    Może nie bywam na końcach obszaru bts-ów
    ale nie miałem (jak do tej pory) żadnych problemów

    Artur(m)

  • 5. Data: 2009-10-28 17:16:52
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Artur(m) pisze:

    > Może nie bywam na końcach obszaru bts-ów
    > ale nie miałem (jak do tej pory) żadnych problemów

    Żona ma V9 i jak miała numer w Orange to niestety był problem. Ich firma
    mieści się w budynku w którym ogólnie Orange ma słaby sygnał i wszyscy
    współpracownicy posiadający inne modele np Moto v975 mieli zasięg, a
    żona z V9 nic.

    Zmieniliśmy Orange na Plusa i teraz mogę spokojnie do żony do pracy się
    dodzwonić. :)

  • 6. Data: 2009-10-29 08:29:39
    Od: " K" <k...@g...pl>

    Flo <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > żona z V9 nic.
    >
    > Zmieniliśmy Orange na Plusa i teraz mogę spokojnie do żony do pracy się

    a jednak cos jest na rzeczy, sprzedawca "odmowil mi" sprzedazy V9, bo
    twierdzi, ze przy przejsciu 3G -> 2G i odwrotnie telefon glupieje, zrywa
    rozmowy.

    Niestety ponoc nie mozna przestawic na 2G only....

    Ostatecznie zakupilem biala n5530...

  • 7. Data: 2009-10-29 09:24:18
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    K pisze:

    > Niestety ponoc nie mozna przestawic na 2G only....

    Tu już Ci głupoty gadał.
    Można ustawić na sztywno 900/1800 tylko pewnie trzeba najpierw to w menu
    znaleźć ;)

  • 8. Data: 2009-10-29 11:03:13
    Od: "Ulaj" <u...@p...onet.pl>

  • 9. Data: 2009-10-29 11:22:38
    Od: " K" <k...@g...pl>

    Ulaj <u...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]

    > niestety w motoroli z softem pleja nie mozna wylaczyc 3G to jest duzy
    > minus tego telefonu sam bylem zmuszony zmienic przez to soft i tracisz

    hmm.... a moglbys w paru zdaniach scharakteryzowac telefon, bo za pare tyg.
    przechodze z nastepnym numerem? wiec moze oleje gwarancje i sie skusze...

  • 10. Data: 2009-10-29 12:34:14
    Od: "Ulaj" <u...@p...onet.pl>