  • Data: 2010-12-31 14:34:33
    Temat: Re: Play robi sobie jaja.....z przegladarkami
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisal w wiadomosci
    news:4d1da4ad$1@news.home.net.pl...

    > Kto uzwa IE6 (a uzywaja jesli wierzyc statystyce) to jest zupelnie
    > popier... . W sumie NTG ale jak nie wieszac psow na ludziach uzywajacych
    > kalekiego IE7 jak dostepny jest od dawna IE8 o beta IE9 nie mowiac. To dla
    > tych ktorzy sa "przyzwyczajeni" i "oporni". FireFox uber alles (zycia bez
    > adblock nie widze, nie piszac o kilku innych cudownych dodatkach).

    Bylbym ostrozny z formulowaniem takich tez. Czasem trzeba miec starsza
    wersje, bo np. mój bank ma problemy z uaktualnianiem zabezpieczen dla
    najnowszych wersji przegladarek. Ale generalnie, mam poinstalowanych kilka
    przegladarek, bo przeciez czasem strony nie sa zoptymalizowane dla jednej,
    czy drugiej. Ponadto czesto po instalacji aktualizacji okazuje sie, ze to
    czy tamto nie dziala i dobrze miec w zapasie inna.