  • Data: 2009-03-24 14:45:16
    Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <b...@n...axelspringer.pl>,
    Bydl? <b...@b...com> wrote:

    > Niejaki, zapowiadany przez proroków Emanuel, ksywa operacyjna Chesus,
    > chcia?, by ludzie nie martwili si? o siebie, a o koszul? na grzbiecie
    > bli?niego.
    > Wiele, wiele lat po?niej, niejaki Ulianow, ksywa operacyjna Lenin,
    > namawia? do tego samego.
    > Obaj nie ?yj?, a to o czym? ?wiadczy...

    Coz za kretynski argument.
    No i moze nie wiesz, ale wszyscy umieraja.

    > Czyli, je?li masz zadzwoni? np. na 501 959 697 czy na 602 545 353 (albo
    > na 601 733 827, to wci?? nie wiesz, u którego operatora wyl?dujesz, ergo
    > nici z tak szumnie zapowiadanego bojkotu?
    >
    > To jak to jest - dzwonisz do play'owców, czy nie?

    Nie dzwonie do losowo wybranych osob. Na szczescie moi znajomi nie
    przeniesli sie do Playa.
    Jesli dzownie pod obce numery i dowiaduje sie, ze dzwonie do Playa,
    koncze jak najszybciej rozmowe informujac rozmowcow z jakiego powodu.
    Czy jestes usatysfakcjonowany odpowiedzia?

    > (bo ?e ci? denerwuje zró?nicowanie us?ug i cen, to ju? wiemy :-))

    Hm, 'wiemy'?
    Pluraris maiestatis?

    Chyba nic nie zrozumiales.

    Aha, i denerwuje mnie, jak sie komus nie chce czytnika skonfigurowac.
    Pewnie to efekt tej samej filozofii zyciowej.

    TA