  • Data: 2009-03-24 14:13:09
    Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
    Od: Bydl´ <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    In article <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > Denerwuje?
    > To za duze slowo.
    > Pietnowalem ludzi, ktorzy mysla tylko o sobie. Bo ONI maja taniej, a
    > erszta niech sie martwi.

    Niejaki, zapowiadany przez proroków Emanuel, ksywa operacyjna Chesus,
    chcia?, by ludzie nie martwili si´ o siebie, a o koszul´ na grzbiecie
    bli?niego.
    Wiele, wiele lat po?niej, niejaki Ulianow, ksywa operacyjna Lenin,
    namawia? do tego samego.
    Obaj nie ˝yj?, a to o czym? ?wiadczy...

    Nie przyj´?a si´ w?ród ludzi taka koncepcja - jako, w naturalny sposób,
    niezgodna z ludzkim charakterem.

    > A nie wiem. Nie dzwonie do losowo wybranych osob.

    Czyli, je?li masz zadzwoniç np. na 501 959 697 czy na 602 545 353 (albo
    na 601 733 827, to wci?˝ nie wiesz, u którego operatora wyl?dujesz, ergo
    nici z tak szumnie zapowiadanego bojkotu?

    To jak to jest - dzwonisz do play'owców, czy nie?

    (bo ˝e ci´ denerwuje zró?nicowanie us?ug i cen, to ju? wiemy :-))

    --
    Bydl´