eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay - postawa aspolecznaRe: Play - postawa aspoleczna
  • Data: 2009-03-21 10:08:57
    Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 20 Mar 2009 12:19:33 +0100, s...@a...pl wrote:
    >A ja mysle, ze jakby wielka trojka w ktorej u kazdego z operatorow mialem
    >abonament zachowywala sie troche inaczej niz sie teraz zachowuje to moze byloby
    >inaczej. Na ten przyklad bardzo milo wspominam Idee, szczegolnie w poczatkowej
    >fazie. Jakies male, ale mile udogodnienia dla abonamentowcow w trakcie umowy,
    >mozliwosc umowy rocznej na sensownych warunkach,

    Ja tez mile wspominam. Ale rok minal i nie byli w stanie zaproponowac
    niczego ciekawego. No i przenioslem sie do Ery.
    Era miala swoje odpaly, ale opamietanie przychodzilo jej na szczescie
    akurat wtedy jak sie umowa konczyla.

    >na prawde niezly BOK i
    >mozliwosc zalatwienia tam czegos szybko i sprawnie.

    No nie wiem - nie korzystalem, ale cos w dobre boki TP nie wierze :-)

    >Jednak na dzien dzisiejszy to ja postawe operatorow odbieram tak(sposob rozmowy
    >pracownikow, konstrukcja cennikow, promocji itp): maksymalizujemy zyski mamy Cie
    >za kompletnego idiote i w ogole mamy wszystko w nosie.

    Musze przyznac ze w Erze jakos najmniej mialem takie wrazenie.
    No i w efekcie jestem wieloletnim abonentem.


    >Ostatnio w Orange dostalem lakoniczna odpowiedz na reklamacje zaczynajaca sie
    >"Jestem klientem abonamentowym na tej aktywacji ponad 8 lat i place rachunki na
    >poziomie ARPU i spotkala mnie sytuacja z ktora sie bardzo nie zgadzam." Moj list
    >byl dlugi i rzeczowy. Pracowniczka ktora mi odpowiadala nawet go nie
    >przeczytala, wkleila mi jakis belkot copy paste z kilku ich dokumentow na takie
    >okazje.

    Coz chcesz - oni maja ponad 10 mln klientow, setki tysiecy reklamacji,
    i nie maja czasu deliberowac nad nimi.
    Tu trzeba UKE ktory za kazda nierzetelnie rozpatrzona reklamacje
    bedzie walil symboliczne 100 tys zl kary .. tylko ze to dotyczy tych
    nielicznych klientow ktorzy dobrze udokumentowali swoje pretensje.

    >A co do asymetrycznego interconnectu. Nie Play jest tu winien tylko ustawodawca.

    Ale ustawodawca nic tu nie ustalil.
    Jedynie ustanowil UKE, ktory formalnie ma znikome uprawnienia, za to
    zamiast walczyc z monopolami organizuje zmowy cenowe :-)

    >Jakby wprowadzono asymetryczny interconnect na zasadzie
    >Play-placi-nizsza-oplate-interconnectowa-do-innych-
    a-inni-do-Play-taka-jak-do-siebie-nawzajem,
    >a nie ten system co jest teraz to nie byloby calego problemu.

    Raczej powinien ustalic ze oplata interkonektowa wynosi tyle ile
    polowa sredniej ceny za minute polaczenia w sieci danego operatora.
    Bo niby czemu wiecej ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: