  • Data: 2011-07-27 07:36:45
    Temat: Re: Play - pakiet SMS
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:j0nkht$mm$1@news.onet.pl...

    > Nie do końca tak. Lekko przed północą przed wygaśnięciem trzeba
    > przedłużać. Nie zabrało mi niewykorzystanych 300 smsów, tylko dodało 600 i
    > miałem 900.

    Mozna praktycznie od rana.
    Tuz po polnocy (czy tez o godz. 1 czy 2) wlaczanie pakietu pozostaje
    zablokowane, rano - godz. 9 czy 10. z reguly jest odblokowane - dotyczy to
    wszystkich pakietow, ktore mozna miec aktywne jednoczesnie tylko pojedynczo.

    Tak wiec jest kilkanascie godzin na przedluzenie - oczywiscie P4 moze zrobic
    kuku i przedluzyc dopiero po polnocy (ma regulaminowo 24 goziny). Z reguly
    jednak pakiet wchodzi po kilku, kilkunastu minutach - jesli jednak komus
    wejdzie dopiero po polnocy, wskutek czego zebrane SMSy mu przepadna, nie
    moze miec do P4 pretensji.

    Pozdrawiam
    SDD