  • 21. Data: 2017-03-07 20:21:20
    Temat: Re: Play oszalał?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-07 o 19:48, Liwiusz pisze:

    > Punktem odniesienia jest abonament bez telefonu za 30zł (umiarkowanie
    > drogi wg mnie, bo po co wiązać się abonamentem na 2 lata, skoro tyle
    > samo kosztuje na kartę), a i w tym (30zł) przypadku trudno znaleźć dobrą
    > ofertę z telefonem (tzn. aby cena aktywacji, abonamentu i telefonu w
    > ciągu roku, pomniejszona o 24x30zł dawała dobrą cenę za słuchawkę).

    Właśnie przedłużyłem formułę rodzinną i będę teraz płacił 65 zł za 3
    numery.
    65/3=21,6 zł.
    Feler taki że bez smsów. Tylko po co to komu? jest 10 giga do
    wykorzystania /3 numery i oczywiście darmowe rozmowy również na stacjonarne.
    Do tego znalazłem już kilka słuchawek które w ratach _zero procent_ będą
    kosztować sumarycznie kilkadziesiąt złotych taniej niż w sklepie.
    (sprawdzam X-kom bo tam jest tanio)
    Fakt nie są to flagowce bo normalny człowiek flagowców nie kupuje ;-)

    Do tej pory nie brałem pod uwagę abo z telefonem ale coś się zmieniło.
    może te tańsze telefony podniosły swoją jakość i parametry że teraz się
    opłaca a może to tylko chwilowy "ghyt maeinowy" :-)

  • 22. Data: 2017-03-07 20:25:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-07 o 20:21, z pisze:

    > Właśnie przedłużyłem formułę rodzinną i będę teraz płacił 65 zł za 3
    > numery.
    > 65/3=21,6 zł.
    > Feler taki że bez smsów.

    No jest to feler.

    > Tylko po co to komu?

    Zwykle ludzie wysyłają. Romansują przez smsy, konwersują, właściwie
    jedynych, których znam, którzy nie wysyłają smsów, to osoby spełniające
    obydwa warunki: 50+ i przynajmniej umiarkowane wykluczenie cyfrowe.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2017-03-07 20:33:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >jedynych, których znam, którzy nie wysyłają smsów, to osoby
    >spełniające obydwa warunki: 50+ i przynajmniej umiarkowane

    Tylko wiesz - wysylajac np 5 sms miesiecznie, nie musze wybierac
    taryfy o 5 zl drozszej ..

    J.

  • 24. Data: 2017-03-07 20:40:57
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:

> [...]
    > może te tańsze telefony podniosły swoją jakość i parametry że teraz się
    > opłaca a może to tylko chwilowy "ghyt maeinowy" :-)

    Po co komu w dzisiejszych czasach smsy???
    Jaja sobie robisz czy na głowę upadłeś? :-)

  • 25. Data: 2017-03-07 20:40:58
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >>> numery.

    > Tylko wiesz - wysylajac np 5 sms miesiecznie, nie musze wybierac
    > taryfy o 5 zl drozszej ..

    Ja znam osobiście nastolatkę, ktora wysyłała i odbierała ponad 10 tysięcy
    smsow miesięcznie (w taryfie w obie strony były liczone). Rekordowy miesiąc
    było ich 11800.

    Ale jeśli rzeczywiście wysyłas 5/miesiąc to ich nie potrzebujesz... Tylko
    proszę, nie mów "po co to komu" bo się tu poleję ze śmiechu!

  • 26. Data: 2017-03-07 20:53:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-07 o 20:40, Pszemol pisze:

    > Po co komu w dzisiejszych czasach smsy???
    > Jaja sobie robisz czy na głowę upadłeś? :-)

    Po to, aby komuś coś napisać i:
    - nie zawracać mu dupy dzwonieniem
    - nie zawracać sobie dupy zastanawianiem się, jakiego ktoś komunikatora
    używa, i dlaczego nie używa żadnego.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2017-03-07 21:20:52
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Po to, aby komuś coś napisać i:
    > - nie zawracać mu dupy dzwonieniem
    > - nie zawracać sobie dupy zastanawianiem się, jakiego ktoś komunikatora
    > używa, i dlaczego nie używa żadnego.

    Dokladnie tak.

  • 28. Data: 2017-03-07 22:06:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-07 o 20:40, Pszemol pisze:
    > Ale jeśli rzeczywiście wysyłas 5/miesiąc to ich nie potrzebujesz... Tylko
    > proszę, nie mów "po co to komu" bo się tu poleję ze śmiechu!

    Zapewne ta nastolatka nie potrzebowała darmowych rozmów na stacjonarne i
    taki prawie nolimit jej wystarczał.
    to taki drugi skraj klienteli ;-)
    takich co potrzebują i stacjonarne i smsy zapewne jest mniejszość i
    dlatego abonament może być o te "10" zł tańszy czy z tego czy innego
    powodu :-)

  • 29. Data: 2017-03-07 22:12:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-07 o 20:53, Liwiusz pisze:
    > Po to, aby komuś coś napisać i:
    > - nie zawracać mu dupy dzwonieniem
    > - nie zawracać sobie dupy zastanawianiem się, jakiego ktoś komunikatora
    > używa, i dlaczego nie używa żadnego.

    Ale na pewno nie w ilościach hurtowych.
    Zdarza mi się napisać kilka smsów w miesiącu kiedy są na prawdę
    potrzebne (2-3 zł). Ale wysyłanie co pięć minut jak to robi gimbaza
    odrobinę mnie śmieszy ;-)

    Dla mnie ważnym narzędziem komunikacji jest e-mail. Sms to przeżytek :-)

  • 30. Data: 2017-03-07 22:15:58
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Dla mnie ważnym narzędziem komunikacji jest e-mail. Sms to przeżytek :-)

    e-mail na równi z smsem są przeżytkami