  • Data: 2017-03-07 17:03:26
    Temat: Re: Play oszalał?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o9mgs0$qef$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-03-07 o 15:36, z pisze:

    >Opłacało się, bo bez względu na to, czy brało się ofertę z telefonem,
    >czy nie, było tak samo drogo.

    Jakos tak, ale to tez sie zmienialo.
    Gdzies na poczatku tak bylo - czyzby celowa akcja operatorow, aby
    podniesc sprzedaz aparatow ... i utworzyc rynek dla innych klientow ?
    Tak mi sie wydaje, ze juz od wielu lat sa tez oferty bez telefonu,
    tansze. No i oczywiscie prepaidy.

    Ceny telefonow to osobna sprawa - dostajesz "duzy upust", ale cena u
    operatora wygorowana.

    No i konkurencja sklepowa tez rosla powoli - dawniej nie bylo "sklepow
    z telefonami", na kazdym rogu.

    >A teraz znacznie lepiej jest traktowany user bez telefonu, i aby
    >znaleźć ofertę z telefonem, która się opłaca, trzeba się nieźle
    >napocić

    Troche bym polemizowal.
    Jesli jako alternatywy nie przeciwstawiamy "no limit za 22.50, dzieki
    temu, ze pakiet 3 dni trwa naprawde 4", to bym rzekl, ze oferty bez
    telefonu gorsze.

    Jakos ciagle operatorzy przyzwyczajeni do wysokiego abonamentu i
    dorzucaja bonusy :-)

    > - na pewno opłacalność nie jest "domyślna" - wręcz przeciwnie -
    > biorąc pierwszą z brzegu ofertę z telefonem zazwyczaj przepłacimy.

    Ale skad bierzemy cene telefonu "na wolnym rynku" ... pierwsza z
    brzegu najtansza to tez niekoniecznie dobry pomysl :-)

    O ile jednak dobrze rozumiem, to w tym przypadku oferta Play "bez
    telefonu" jest taka sama.
    K8 za 179+240 ... wychodzi jakby taniej niz na rynku.
    A jak ktos chce wiekszy abonament, to jeszcze taniej.

    J.