  • Data: 2017-03-07 20:40:58
    Temat: Re: Play oszalał?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >>> numery.

    > Tylko wiesz - wysylajac np 5 sms miesiecznie, nie musze wybierac
    > taryfy o 5 zl drozszej ..

    Ja znam osobiście nastolatkę, ktora wysyłała i odbierała ponad 10 tysięcy
    smsow miesięcznie (w taryfie w obie strony były liczone). Rekordowy miesiąc
    było ich 11800.

    Ale jeśli rzeczywiście wysyłas 5/miesiąc to ich nie potrzebujesz... Tylko
    proszę, nie mów "po co to komu" bo się tu poleję ze śmiechu!