  • Data: 2010-06-16 07:25:16
    Temat: Re: Play online w telefonie i na kartę - można to zamienić?
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Kocur" <m...@g...com.wytnij> napisał w wiadomości
    news:hv3mi9$29vr$2@news2.ipartners.pl...
    > Wpadłem do salonu Play zapytać czy można wyciągnąć kartę z telefonu
    > gdzie jest pakiet play online za 5zł, przełożyć do modemu i korzystać z
    > netu. Dowiedziałem się, że nie można, bo ta karta jest inaczej
    > zaprogramowana, tak samo nie można karty modemowej włożyć do telefonu.

    haha, ci konsultanci play to niesamowici idioci...

    ps
    a ja wkaldalem i dzialalo :)

    > No dobra, ale zakładam że skoro telefon łączy się z netem przez tę kartę
    > to powinienem taki sam efekt uzyskać na komputerze... jakoś. Na czym
    > polega ta "niemożność" i jak ją ominąć?

    wszystko dziala - nie sluchaj tych debili:
    jedyne ograniczenie dot. tylko modemu -
    - jest to blokada rozmow (voice / video),
    ale i to mozna odblokowac, ale to ponoc gowno daje,
    bo play jeszcze na karcie blokuje rozmowy wych. i przych.
    (ale akurat tego nie testowalem)