  • Data: 2010-04-18 07:43:04
    Temat: Re: Play on line w telefonie
    Od: "darek638" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hqece8$p2h$1@news.onet.pl...

    > Jeden danego rodzaju. Czyli teoretycznie możesz mieć trzy różne. Nie
    > sprawdzałem w praktyce, tylko po wzięciu jednego pakietu na koncie mam
    > informacje, że pozostałe dwa są możliwe do wykupienia.
    >
    > Natomiast na pewno można przedłużyć ten sam lub inny pakiet ostatniego
    > dnia ważności poprzedniego, co umożliwia zabezpieczenie się przed
    > przepadnięciem niewykorzystanych megabajtów.

    Ale ja wykorzystam 1GB w ciągu dnia (poważnie) i może się okazać, że będzie
    za mało i chciałbym kupić drugi raz 1GB.

    > Telefon zawsze będzie pracował jako telefon i modem.

    Owszem ale ja chcę go użyć jako modemu dla kompa.

    Byłem teraz na stronie Play i jest tam info przy Pakiecie Tani Internet, że
    w miesiącu można kupić maks. 3 pakiety ale przy Play Online w telefonie już
    takiej informacji nie ma. Więc nie jestem pewien.

    Darek