  • Data: 2010-04-18 07:30:12
    Temat: Re: Play on line w telefonie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    darek638 pisze:
    > Witam.
    > Czy jest jakiś limit na ilość pakietów Play Online w telefonie? Czy w

    Jeden danego rodzaju. Czyli teoretycznie możesz mieć trzy różne. Nie
    sprawdzałem w praktyce, tylko po wzięciu jednego pakietu na koncie mam
    informacje, że pozostałe dwa są możliwe do wykupienia.

    Natomiast na pewno można przedłużyć ten sam lub inny pakiet
    ostatniego dnia ważności poprzedniego, co umożliwia zabezpieczenie się
    przed przepadnięciem niewykorzystanych megabajtów.

    > ciągu 30 dni można mieć tylko jeden? A jeżeli można mieć kilka to czy
    > można kupić np. 1GB i 500MB jednorazowo? I chyba można ich użyć po

    Spróbuj. Po zalogowaniu się na koncie jest informacja, ze można zamówić.

    > podłączeniu telefonu do kompa żeby telefon pracował tylko jako modem??

    Telefon zawsze będzie pracował jako telefon i modem.

    --
    Liwiusz